Home

Saturday, May 4, 2019

Edisi Rindu Blog Sendiri.

Assalamualaikum semua..

I am not sure, masih ada yang sudi nak baca ke tak, but nevermind. Rindu sangat nak mengetuk kibod. But in meanwhile, my loyal notebook for quite sometime dah rosak. Dan sekarang pulak memang kewangan tak stabil dan new laptop is not something keperluan pun, jadi kita sabar kejap. Kumpul duit apa yang patut dulu and etc.

Tiba-tiba mukadimah stress pasal financial yang tak stabil kan 😂😂 But insyaAllah, selagi kudrat ni terdaya, kita bekerja lah sekuatnya semampu yang boleh ye dak?

So how is everyone doing? Incase if ada yang masuk membaca ke dalam belog picisan ini kan. I am doing so far so good despite of kesihatan kurang bagus after terjadi macam-macam. But Alhamdulillah, I am doing good now and didoakan semoga berterusan baik. Bila sakit ni datang menjenguk, you akan bersyukurkan dengan sebuah kesihatan. You will realize kehidupan itu indah bukan disebabkan you have a lot of money walaupun duit itu penting, but hidup akan jadi indah bila you have a good health.

Semoga yang masuk membaca belog picisan ini dikurniakan sebuah kesihatan yang baik. Tambahan Ramadhan bakal kunjung tiba jika terbit anak bulan dalam masa terdekat ini kan. Please be extra care dengan musim yang tak menentu ini. Get your medicine, extra supplements to be extra energetic during the fasting month ❤️

Take care everyone. Let's achieve more pahala, more kindness in this beautiful month. Bulan yang penuh dengan ganjaran ❤️ I pray that everyone will have a good Ramadhan, a good health and a good one with your beloved ☺️

Selamat Berpuasa & have a good day everyone 💜

1 comment:

Ezna Khalili said...

Akak singgah sini tunggu update Nasi Campur. hehe