Home

Thursday, January 17, 2013

Bila Cik Epal & Eyriqazz Datang Menyinggah Belog Jijah...

Sebelum ini Jijah memang berjanji nak update cherita basi kan? HEHE , tapi itu semua nanti dulu yer? Jijah nak bercherita sikit tentang dua orang blogger yang popular ini. Kalau nak dibandingkan Jijah dengan mereka memang bagai langit dengan bumi katanya. Mereka berdua jauh lebih popular , dikenali dan lebih berjaya dengan belog masing-masing berbanding belog sendu dan picisan macam Jijah ni katanya. HEHE.

Iyerlah , belog Jijah ni tak ada pun dapat UV trafik tinggi macam depa-depa ni apatah lagi nak dikenali oleh semua orang kan? Gituew katanya. Kekdahnya nak bercherita yang Jijah sangat-sangat terharu apabila blogger popular yang memang Jijah selalu mengikuti belognya iaitu Cik Epal ada menyinggah masuk dalam belog Jijah. HEHE. Lepas tu siap tinggalkan komen lagi katanya. Terus berdezuppp hati terasa terharu hiba bagai nak rak! Hah! Jijah dah start dramatik dah! Ekekekek. Iyerlah, bila blogger popular macam Cik Epal tu menyinggah dalam belog Jijah pun dah terasa macam nak menitis-nitis airmata. Apatah lagi bila lihat ada pula komen dari Cik Epal kan? 



Cik Epal datang komen dekat entri Adam Dan Hawa! :p

Sebelum ini memang pernah Cik Epal bagitahu Jijah dia pernah masuk baca belog Jijah. Tapi tak pernah pula nampak Cik Epal datang komen belog Jijah kan? Haruslah rasa terharu kejap bila tengok Cik Epal sudi juga datang memberi komen khen? Ala-ala jakun kejap uols! HAHA. Sampaikan ingat itu palsu punya Cik Epal kot-kot kan? HAHAH , maafkan saya Cik Epal. Sebenarnya Jijah pernah terjumpa dengan Cik Epal. Macam mana baca belog dia , macam itu juga perangai dia dekat luar. Peramah! Rasa macam dah lama kenal pulak bila berborak dengan Cik Epal katanya! HEHE , ingat tak Jijah pernah cakap yang Jijah ada duduk sederet dengan seorang blogger popular masa tayangan perdana Tanda Putera? Haaaa , orang yang dimaksudkan ialah Cik Epal lah. Ekekeke. Tapi sayangnya tak ada siapa yang dapat teka dengan tepat ketika itu. HewHewHew.


Jijah & Cik Epal !

nice to meet you Cik Epal!

hehe terima kasih kerana sudi menyinggah belog picisan kitew! *tunduk malu*

dusssshhhh. hahaha.

Okay selepas itu pula , seorang lagi blogger yang Jijah sering membaca tatkala lapang ialah belog Eyriqazz! Kebetulan pada suatu hari itu , Jijah ternampak Eyriqazz tulis , sila kasi link belog , nanti Eyriqazz akan singgah. Tak sangka belog Jijah yang picisan ini pun Eyriqazz sudi singgah dan datang memberi komen. HEHE , siap wish birthday lagi tu. Lagi terharu kan?


Eyriqazz datang komen di entri hari jadi Jijah yang ini

terima kasih Eyriqazz. 

Tak ada motif apa-apa pun entri kali ini. Sekadar nak meluahkan rasa terharu Jijah buat blogger-blogger otai ini. Jijah kagum dengan mereka yang bukan sahaja otai dalam bloggin ini tapi tidak juga lokek untuk memberi info-info menarik untuk menjadikan blogging ini sebagai pendapatan sampingan. Memang kalau pergi ke belog bro Eyriqazz terutamanya memang ada banyak juga info-info menarik andai kata korang nak menjadikan belog sebagai pendapatan sampingan korang. HEHE , tiba-tiba pulak Jijah ni kan?

HEHE , tiba-tiba karang jadi panjang entri ini karang dibuatnya Jijah bercherita benda lain pulak kan? Lagi bagus kalau titik noktahkan sekarang kan? Okbye.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

1 comment:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ai loikeee cik apple comment
kipas mati abe tapa tue ngeeee
curlastttt