Home

Thursday, July 4, 2013

Rezeki Julai. Terima Kasih Nuffnang!

Sudah agak lama belog ini tidak mendapat CPUV baru daripada Nuffnang. Namun tadi baru saja Jijah melihat bersusun juga CPUV hadir dalam belog picisan Jijah. Haruslah Jijah berasa sungguh terharu kan? Iyelah bukan senang CPUV nak menyinggah dalam belog kita. Tambahan pula belog Jijah memang belog picisan sajork.

Tak ada apa yang menarik pun mengenai belog Jijah. Kalau ada update pun , cuma update cherita yang dah basi. Lepas tu kalau tak cherita pasal Aaron Aziz tak sah khennn? Bukan Jijah kata , tapi orang lain kata. Jijah mampu tersenyum sahaja lah kan? Lagipun memang Jijah menulis untuk catitan masa akan datang khen konsepnya? Hihiks.

Gittuew.


Alhamdulillah :')

Terima Kasih Dove Deo Amelia , Generation Today Campaign , KL SOGO June 2013 Sale , Coke Ramadan 2013 & Kanebeo Kate SS Collection.

and of course Thank You Nuffnang! :')

Rasanya ini baru pertama kali kot dapat bersusun sebegini banyak. Syukur Alhamdulillah. Rezeki hendak menjelang Ramadhan barangkali. Rasa macam seronok walaupun tak ada lah banyak mana pun nilai yang sedang berjalan tu pun. Tapi sekurang-kurangnya ada lah sikit-sikit duit sampingan kan? HEHEHE. 

Paling penting sekurang-kurangnya menulis belog tak ada buat perkara yang sia-sia pun. Ada juga manfaat bagi pihak kita sebagai blogger dan kita juga kena pastikan ada juga manfaat untuk para pembaca. Walaupun cherita dalam belog Jijah tak ada manfaat mana tapi harapnya kalau yang meminati artis tu erhehehe (laghonya kau Jijah!) seronoklah membaca dan melihat gambar yer? HEHE.

Ooookayyyyy , nantikannnn.. entri-entri basi yang bakal diupdate soon! HAHAHAH , dah berapa banyak kali soon pun tak pastilah khenn?! Okbai :p

Terima kasih sudi baca entri ini :)

1 comment:

Myra Jay said...

Tahniah Jijah :D