Home

Monday, October 20, 2014

Nak Baca Ke?

Penat.

Tak larat.

Tapi masih ada mood untuk mengetuk kibod lagi. Mata tak boleh nak lelap , sebab sekarang pukul 4 pagi tika Jijah mengetuk kibod ini. Entah apa pasal entah , mata tak nak katup. Mungkin sebab badan terlalu penat kerana berjimba ria. Hujung minggu kan? Kalau tak jimba ria , apalah makna semua itu kan? Eceh! HAHAHAHA.

Dan sekarang , mata terkebil-kebil memandang skrin netbook dan otak terus ligat mengeluarkan bermacam jenis ayat untuk aku terus ketuk kibod. Maka , sekarang aku ketuk kibod tanpa ada arah tujuan yang sebenar. Sekadar nak kasi lagi penat , supaya kejap lagi aku boleh terus tidur tak toleh kiri dan kanan.

Aku akan cuba lagi untuk curi masa aku untuk mengetuk kibod tentang cherita yang aku janjikan untuk dikongsikan bersama korang. Maklumlah , bila terlampau busy , hendak membuka netbook pun tak terbuka. Tapi insyaAllah sikit masa lagi , Jijah akan cuba untuk tumpu mengetuk kibod menulis cherita basi sajork. Kikiki.

Alahhhhh , cherita basi pun mesti korang teruja juga nak baca. Sebab disebalik cherita tu pasti ada gambar-gambar yang menarik jua. Jadi tunggu sajork okay? Hihihi. Okay sekarang badan dah rasa makin penat. Mungkin nak rehat yang betul-betul rehat. Jadi cukup sampai sini dulu. Nanti aku update lagi , dengan cherita yang lebih menarik. Katanyaaaaa , dah ghupa Melodi pulak! Nak yang menarik sajork khen? Haruslah! HAHAHA.

Tapi sebelum tu , macam biasa lah kan? Nah sekeping gambar dahulu , untuk tatapan korang , ececece. *montah*


Ada Apa Dengan KLPAC Ini?

Nanti Jijah akan kongsi cherita okay?

Oh yada yada , saja nak feeling hitam-putih gambar itu. Feeling sangat!

Okdahbai!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: