Home

Wednesday, November 21, 2012

Rezeki November Lagi :: Alhamdulillah!

Sudah hampir seminggu tiada sebarang update dalam belog kesayangan kan? Memang ada perasaan malas yang berganda-ganda dalam diri ini sekarang. Tapi juga keadaan diri sendiri yang kurang sihat pun punca aku tidak berapa mahu aktif untuk mengupdate belog. Tidak tahu pasal apa , sejak kebelakangan ini selain daripada demam on off , aku pun asyik migraine on off. Sekejap okay , sekejap pula tidak. Aku agak mungkin ada kaitan dengan cuaca yang tidak menentu sekarang ini.

Bila demam dan migraine silih berganti datang dekat aku , memang nak buat apa sekalipun pun tak mampu. Asyik terlentang atas katil atau tergolek-golek atas lantai khen? Comel sungguh perangai anak dara yang seorang ini kan? Gituew walaupun! Hahahah.. Haruslah semua perancangan nak update macam-macam terkulai layu begitu sahaja. Meski dekat Twitter aktif semacam , tapi bila nak mengupdate aje terasa lemau tahap langit ketujuh! Aisehmen.

Tapi mujur Jijah terperasan sesuatu yang membangkitkan semangat Jijah untuk mengupdate belog kan? Hihihihi. Tengok tajuk pun dah boleh agak apa dia kan? HEHE. Semalam saja check Nuffnang. Biasalah , nak jugak tengok seminggu tak update belogg berapa ramai saja yang masuk dalam belog kan? Konpem sendu saja katanya? Gituew. Bila check earning , macam biasa gedik-gedik saja dengan harapan dapat CPUV yang terbaru. Hiks. Sekali tengok memang betul dapat CPUV yang terbaru. Harus rasa macam bersemangat sikit nak update katanya!

Jangan ada yang salah anggap yang Jijah ni mata duitan sungguh. Tapi memang sekarang Jijah jadikan belog ini sebagai salah satu tempat Jijah nak menambah duit poket. Meski tak banyak mana pun , atleast ada juga daripada tak ada kan? Kumpul sikit-sikit lama-lama nanti jadi banyak jugak katanya kan? Cuma memang kena rajin betul-betul katanya. Dah kata nak buat tambah duit poket kan? Hiks.


Alhamdulillah.

Thank You Digi Prepaid Smartplan On...(motip tak habis ayat? ekekeke) :')

Thank You Nuffnang :')

Syukur dengan rezeki kecil ini. Alhamdulillah. Semoga boleh bertahan lama CPUV ini dalam belog kesayangan. Kalau dapat CPUV yang lain lagi pun Jijah tak kisah. Jijah suka suka suka! *panggggg* Ekekekek. Meski sekarang ni migraine macam sekejap okay sekejap tidak , tapi insyaAllah kalau ada masa, Jijah pasti akan update belog kan? Lagipun dah macam sendu pula belog Jijah sejak kebelakangan ini. Jarang sungguh Jijah update hari-hari macam suatu ketika dahulu tu kan?

Bila malas mula menyelubungi diri , memang payah juga rasanya. Bila nak update pun kadangkala jadi bertangguh. Mungkin sebab kadangkala cherita sudah basi. Nak update pun fikir banyak kali. Tapi insyaAllah akan ku gigih juga update cherita basi meski ada yang mencerca sekalipun khen? Lagipun update dalam belog sekadar untuk menjadi tanda ingatan untuk masa hadapan saja. Kadang-kadang bila bosan dan baca balik cherita-cherita lama pun boleh mengundang senyuman melebar. Sebab setiap kali pergi mana-mana ada saja kisah dramatik Jijah kan? Hiks. Begitulah kalau drama queen kan? 

Dah macam panjang lebar sungguh bercerita. Begitulah Jijah kan? Nak bercherita dapat CPUV baru. Tapi habis segala jadah cherita dia masuk sekali dalam satu entri kan? Ekekeke. So , korang semua ada yang dapat CPUV baru? Alhamdulillah kalau ada yang dapat. Yang masih tidak dapat, aku doakan suatu hari nanti korang dapat jugak , insyaAllah. Amin.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

5 comments:

Mama Zharfan said...

beshnya ada BE...me dh dekat sethn tak de BE

Saya Disini said...

wah...bestnye tahniah

Qhaifa Nur said...

tahniah Ijah.....

shamyheart said...

ada dpt jgk kot. Tp skrg ni sy up date sebulan sekali je.. Wlupn mcm tu, nuff rajin kasi duit. UV bnyk jugak. Tu yg dapat.
Plg penting, walau kita xdpt nk update selalu, tinggalkan reader dgn entri yang bermanfaat dan yang dicari. Insya Allah, uv akan tetap ada.
Smga bjaya.
Eh, mcm tulis entri kat blog sendiri plak. Hehe

Myra Jay said...

Tahaniah ye Jijah..

Masa MJ singgah iklan ni tak nampak, insyaALlah esok MJ singgah semula ;D