Home

Monday, February 4, 2013

Hujung Minggu Yang Penuh Warna Warni. Kan?

Februari sudah muncul untuk tahun 2013 ini. Aduhai, pantas sungguh masa berlalu bukan? Terasa macam baru semalam Jijah gegeh membuat ucapan tahun baru. Lihat-lihat sudah menjejaki bulan kedua di tahun 2013 pula. 

Sekarang bukan nak bercherita sangat tentang bulan Februari. Sekadar memberi mukadimah semata-mata katanya. Hujung minggu Jijah sarat dengan macam-macam aktiviti Jimba Ria beserta Lagho sekali harung katanya. Memang sarat dengan macam-macam aktiviti Jijah bersama rakan-rakan katanya. Haruslah bergumbira sajork Jijah dengan rerakan katanya kan? Hiks.

Sekali sekala berjimba ria dan melaghokan diri tu memang menyeronokkan katanya. Sekali sekala saja yer. *pegang rotan!* HAHA , pandai lah , nak pegang rotan bagai! Padahal si Jijah ni paling hazab dia punya lagho kan? Jijah yang patut dirotankan? Ahaks! Nevermind, lupakan tentang rotan-rotan itu katanya. As usual, dasar pemalas nak mengedit gambar dan letak watermark segala bagai kan? Jadi Jijah macam biasa juga lagi suka buat entri yang ber-teaser bagai. Konon retis sangat lettuew kan? Ahaks.

Sekadar nak menepek gambar tentang apa yang sudah jadi dengan hujung minggu Jijah. Alhamdulillah , memang yang paling terindah so far sepanjang 2013.


Pemandangan Senja Berhampiran Sawah Padi Tanjong Karang!


Feeling-Feeling Pelancong? LOL!


Agak-Agak Kenapa Jijah Sengih Lebar?
Dan Agak-Agak Siapa Yang Berada Di Atas Pentas Itu?

TEKA TEKI SANGAT! :p


3 keping sahaja teaser gambarnya. Tapi di tempat yang berbeza-beza katanya. Itu teaser untuk cherita hujung minggu katanya. Sebenarnya hujung minggu yang lepas memang yang paling banyak aktiviti kot? Bersambung-sambung dari pagi sampai ke malam. Esoknya pun dari pagi sampai ke petang. Tidur pun tak cukup kekdahnya! Tapi yang penting memang sangat enjoy dan have fun pada hujung minggu yang lepas okes? Hiks.

Sengaja tak nak update panjang-panjang kan? Memang sengaja sangat -__-' Maka, mari kita titik noktahkan entri ini disini juga. Badan masih lagi lemau dan ini pun entri yang dischedulekan memandangkan risau andai pagi-pagi begini Jijah masih terlentang di atas katil dek kerana kepenatan yang melampau-lampau katanya. Kan? Eh okbye!!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

4 comments:

Qhaifa Nur said...

aktiviti yang seronok ni Ijah...

sitiezahim said...

hehehe jeng jeng jeng siapa atas pentas tu jijah :D

Ardini Humaira said...

celonotnya weekend dia.. ni dah nak CNY cuti mesti lagi celonot. hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Siapa lg Kalo bukan Abe tapa kesayangan uols la ituew hukhuk