Home

Wednesday, September 10, 2014

Bila Jijah Jumpa Zul Ariffin & Ayda Jebat. Kau Ghaser Meluncat Ke Tidhok? *pangggggg

Bila Jijah menjadi seorang manusia yang gigih , payah macam mana sekalipun tetap akan berusaha gigih untuk dapat-kan-nya , kan? HAHAHAH , begitulah juga bila Jijah terlampau gigih meminati hero dan heroin Rindu Awak 200 % katanya. Biasalah , mula-mula tak ada pun terhegeh-hegeh nak minat Zul Ariffin mahupun Ayda Jebat. Siap mencebik lagi tak nak minat katanya. Tapi tak adalah sampai mencerca atau mengeji sesiapa yang menonton mahupun meminati cerita ini kan ? Cuma dalam hati tu ala-ala oh tuhan kenapa rerakan haku meminati mereka? HAHAHAHA.

Tapi Tuhan dah cakap , jangan cakap besar. Alih-alih memang aku yang teruk sasaunya kan? Memang boleh tengok macam mana aku sawan terhadap Zul Ariffin mahupun pada Ayda Jebat kan? HAHAHAH. Mesti ngeri kejap Zul Ariffin dengan Ayda Jebat dapat peminat macam aku kan? HAHAHAHAHA. *pangggggg

Lantas dengan usaha sendiri dibantu dengan usaha rakan-rakan , maka kegigihan tu dibalas dengan kejayaan. Hamboi! Macam kejayaan menerima segulung Ijazah sajork khen? HAHAHA. Padahal kejayaan bertemu retis aje punnnn. Kikikiki. Maklumlah tengah mood Zill Faezrul dengan Armel Aisya , haruslah masa tu nak jugak jumpa! nak jugak jumpa! Siap ada effect bergolek berguling atas karpet dengan hentak-hentak kaki lagi kau! Punya teringin nak jumpa kan?

Dan hasilnya..


OMG! OMG! OMG! 

LOL!

Ayda Jebat uolsss!


OMG! OMG! OMG!

LOL!

Zul Ariffin uolsss!

HAHAHAH macam meminta-minta penampar kan? Ya, memang meminta sangat! Kalau perasan warna tudung Jijah pun berbeza kan? Haruslah tempat pun berbeza juga katakau! Pertama kali bertemu Ayda Jebat ketika di One Utama katanya. Masa itu memang boleh tahan speechless katakau! Ada ala-ala macam OMG! Armel Aisya siotttt! HAHAHA. Tetapi kejap aje rasa speechless terkedu semua itu. Sebab Ayda Jebat punya ramah tamah masa itu telah membuatkan aku pun ngejoin potpetpotpet bersama dia. Terus tak ada rasa awkward lagi dah. HAHAHAH.

Manakala pertama kali pertemu Zul Ariffin ketika di Preview Movie JIN katanya. Masa itu gigih juga aku dan kawan aku nak mendapatkan tiket katanya. Demi Zul Ariffin sangat masa tu okay? HAHAHAHA. Sanggup meredah onak dan duri mahupun lautan api sangat katakau! HAHAHAHA. Rasa nak tampar diri sendiri bila baca statement diri sendiri. Tapi begitulah realitinya nak jumpa dengan Zill Faezrul kau! Padahal bukan tak pernah jumpa dengan Zul Ariffin kan? Tulewww , dulu jual mahal tak nak bergambar kau! Lepas tu menyesal guling-guling kan? HAHAHAHA.

Dah lah , bercherita banyak tak guna. Nah tengok lagi beberapa keping gambar ini okay? 


MuahCiked!

HAHAHA.


MuahBanyakCiked. Eh?

HAHAHAHAHAHAH.

DUA KEPING AJE? DUA KEPING AJE? Eh kira okay lah tu. Ini ala-ala permulaan gittuew. Lepas ini menangislah korang tengok haku hapdet pasal Zul Ariffin sajork! HAHAHA. Haku pun nak nangis jugak. Sejak bila haku gigih seghupe ini? HAHAHAHA. Sebenarnya entri ini dah lama nak up-kan tetapi entah onak dan duri ranjau apa entah yang menghalangnya. Memang sibuk mengalahkan perdana menteri kau! Haku pun stress tak dapat nak ketuk kibod! HAHAHA.

Maka terimalah beberapa keping gambar Jijah bersama hero-heroin penuh kimia ittuew. Korang suka ke tidhokkk? Terluncat macam Jijah ke tidhokk? HAHAHAHA. Eh tapi kan tapi kan , sebelum Jijah nak titik-noktahkan entri ini , nah sekeping lagi gambar Jijah bersama dengan Zul Ariffin.


HAHAHAHA SOPANNYA JIJAH HOITTTT!

HAHAHAHA okbai.

Dah bai.

Terima kasih sudi baca entri ini :

3 comments:

sitiezahim said...

Hihi comel je kan derang berdua pose.. Jijah pon comel sama hehehe

KaLer HiDup MaMa said...

Kita yg tgk ni pn rsa nk meluncat...hihihi

nooratiqah mhhdruslan said...

uisss..syoknyaaa..