Home

Wednesday, May 15, 2013

Aneka Popia Roll Mini. Jom Order!

Korang suka tak mengunyah sesuatu tatkala korang melakukan sesuatu? Contohnya ketika menonton televisyen? Ataupun mungkin ketika sedang menonton video di laptop? Atau di mana-mana sahaja? Sekiranya korang suka mengunyah sesuatu tatkala korang melakukan sesuatu. Korang semua sangat digalakkan untuk mencuba produk homemade yang dilakukan sendiri oleh Umi Jijah iaitu Popia Roll Mini.

Popia Roll Mini ini mempunyai tiga jenis anekanya iaitu Popia Pedas , Popia Manis & Popia Nestum. Menarikkan? Malah ianya sangat sedap! Setakat ini Jijah telah memberi ramai rakan-rakan mencuba dan memang keseluruhannya memuji kesedapan aneka Popia Roll Mini ini. Bukan , ini bukan puji diri sendiri. Tapi mereka kata cuma saya tak ada pula membuat video bukti khennn? Gituew statement perfeeling artis sangat!

Okay mari kita tengok gambar-gambar. Supaya korang semakin terliur dengan aneka Popia Roll Mini ini. Hihiks.



Contoh pek kecil (100gm) untuk semua aneka Popia Roll Mini


thank you Ieja for the picture!

Menarikkan kesemua aneka jenis Popia Roll Mini? Hihihi memang menarik! Untuk pengetahuan korang , aneka Popia Roll Mini ini terdapat dalam tiga bentuk saiz juga mempunyaI perbezaan harga bagi setiap aneka Popia Roll Mini. Lihat gambar bawah untuk penerangan tentang perbezaan harga serta saiz untuk tidak mengelirukan korang semua.


Popia Pedas

1) Pek Kecil ( 100gm ) - RM 3

2) Balang Kecil - RM 13

3) Balang Besar - RM 18


Popia Manis 

1) Pek Kecil ( 100gm ) - RM 3

2) Balang Kecil - RM 11

3) Balang Besar - RM 15


Popia Nestum

1) Pek Kecil ( 100gm ) - RM 3.50

2) Balang Kecil - RM 15

3) Balang Besar - RM 23

p/s : Gambar bagi Popia Manis adalah contoh bagi balang kecil & balang besar :)

Kami juga menerima tempahan tidak kira untuk korang makan sendiri atau pun untuk majlis hari jadi , majlis perkahwinan dan lain-lain. Sekiranya korang berminat untuk menempah aneka Roll Mini ini , korang boleh terus menempah dengan emel saja kepada Jijah di jingliq1125@yahoo.com atau mesej di 017-6229932. Jika ada pertanyaan atau apa sahaja yang berkaitan dengan aneka Popia Roll Mini juga boleh terus bertanya melalui emel dan mesej. InsyaAllah Jijah akan cuba sedaya upaya untuk menjawab sepantas yang mungkin.

Oh ya, sekiranya korang hendak membuat tempahan dalam kadar yang banyak contohnya seperti untuk majlis hari jadi , kenduri dan etc , Jijah memohon jasa baik korang untuk menghantar order awal sekurang-kurangnya seminggu sebelum tarikh yang korang kehendaki. Juga kami menyediakan perkhidmatan penghantaran melalui pos laju tetapi dikenakan kos tambahan sebanyak RM 8

Rasanya boleh tahan lengkap juga segala info penting untuk urusan pembelian dan penjualan Popia Roll Mini ini. Tetapi andai kata korang hendak mengajukan sebarang pertanyaan , boleh saja terus tanya kepada Jijah menerusi emel atau mesej ye? Jangan memalu dan jangan sesegan. Hihiks.

InsyaAllah korang pasti puas hati dengan rasa aneka Popia Roll Mini ini kerana kami sentiasa membuat stok terbaru setiap kali ada tempahan yang terbaru. Juga rasanya juga dijamin sedap dan kunyah sekali pasti tak berhenti mengunyah. Kerlasttttt sangat! HAHAHA. So apa tunggu lagi? Ramai yang sudah mencuba dan ramai yang mengakui kesedapan Popia Roll Mini ini! Jom Order!


Duta Tak Berbayar Popia Roll Mini.

Pelakon Setia Hujung Nyawa , Amar Asyraf.

Kerlastttt tak?

Hihiks!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

8 comments:

Anonymous said...

Wow ada duta hensem lg, bestnya popia nestum

Qhaifa Nur said...

campur nestum, sedapnya...
raya tak lama lagi ni he..he

aanie said...

perghh, ada duta....kena beli ni...postage brape?

Ijah EmoTemo said...

@tina othman -- hahah duta kena paksa posing tu! kikiki.

Ijah EmoTemo said...

@qhaifa nur -- hihi mmg sedap dan syok mengunyah. heee tulah :)

Ijah EmoTemo said...

@aanie -- hahah , duta tu yg penting khen! hee , klu postage kena tambah rm 8 :)

Ijah EmoTemo said...

@aanie -- hahah , duta tu yg penting khen! hee , klu postage kena tambah rm 8 :)

𝙰𝚁𝙽𝙰 said...

jijah...kecok ayak liuk ni..plz beri detail cara order.. nilzaronar@gmail.com