Home

Sunday, May 12, 2013

Watermark. Terima Kasih Whitey Mommy!

Terasa sedikit rajin hari ini apabila jejari gebu ini gigih mengetuk kibod di hening Subuh begini. Sudah agak lama tidak meng-gigihkan diri mengetuk kibod apabila hujung minggu. Syukur kerana hari ini kegigihan berpihak kepada diri ini sementelah sekian lama. HEHE. Ayat kalau tak dramatik memang tidak sah bukan?

Memandangkan hari ini adalah hujung minggu , Jijah pun menulis dalam kadar santai sahaja. Malas pula nak publish entri mengenai aktiviti lagho Jijah kannnnn? Itu kena tunggu esok lusa okes? HEHE. Berbalik kepada tajuk entri ini. Kalau korang selalu membaca belog Cherita Emo-Temo yang boleh tahan sendu ini mesti korang perasan watermark untuk gambar-gambar Jijah boleh tahan bermacam-macam jenis. Tapi belum ada yang memuaskan hati Jijah kekdahnya.

Kalau korang perasan dekat entri Sebenarnya Saya Isteri Dia , Jijah ada menggunakan watermark yang paling terbaru. Watermark yang terbaru memang watermark yang paling memuaskan hati Jijah. Ringkas tetapi cantik. Memang Jijah suka watermark yang simple. Paling penting konsepnya ada bunga Tulip kegemaran Jijah dan warna kegemaran Jijah purple digunakan dalam watermark tersebut. Memang puas hati!

Memang Jijah sangat-sangat berterima kasih pada Whitey Mommy yang sudi membantu kekusutan Jijah tentang watermark ini lalu sudi membantu Jijah membuat watermark yang sangat cantik ini! HEHE. Kalau korang nak menempah watermark dan header yang cantik boleh tempah dengan Whitey Mommy okay! Memang puas hati sangat-sangat. Kerlast sangat Jijah tetibe peromot khenn. Tak ini ikhlas peromot hokkay! Ekekekek.

Okay hari tu sebenarnya agak kelam kabut letak watermark. So kalau perasan Jijah tak kecilkan dengan elok + warna sangat terang watermark tu. Janji ada watermark konsepnya hari itu. Ekekeke. So meh kita testing lagi sekali dengan kadar lagi shantek chuols!




hewhewhew.

maintain nak jugak letak gambar abe tapa khennnn?

gituh!

Sekali lagi , terima kasih banyak-banyak Whitey Mommy kerana sudi membantu Jijah yang sungguh cerewet ini. HEHE. Suka sungguh tengok watermark Jijah ini. Memang cantik! HEHE lagi best siap ada dua versi satu warna hitam kelabu dan satu lagi warna putih. Senang juga kerja Jijah yang kadangkala nak tepek watermark dekat gambar-gambar ekslusif mengikut kesesuaian warna latar belakang konsepnya. Dasar cerewet khennnn? Geletis sangat khennn!

Hihiks. So apakah aktiviti hujung minggu korang? Jijah semalam sudah seharian berjimba ria bersama keluarga tersayang. It's been a while tak berjimba ria bersama keluarga tersayang. Maka memang sangat enjoy semalam. Tersangat katanya! Hihiks.

Okay sekeping lagi gambar sebelum Jijah menitik-noktahkan entri ini.


Jijah & Whitey Mommy selepas menonton teater Lelaki Dari Gua.

hihiks.

Thank You very much uols!

muahhhhh

Terima kasih sudi baca entri ini :)


4 comments:

Myra Jay said...

Cantik.. MJ ingat nak tukar jugak watermark.. nanti boleh la roger Whitey Mommy.. ;D

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

lawa...
ai biler rajin nak tukaq WM ni tataw la ngeee

kak ina kl said...

cantik lah wm kamu tu
auntie ada beli gak novel sebenarnya saya isteri dia..tapi tak khatam lagi

Whitey Mommy said...

Terima kasih uols.. untuk entry ini..:) syukur uols suka..:)