Home

Wednesday, May 8, 2013

Finally V.2.0

Tajuk memang suka bikin gempak. Tak gempak hidup ini kalau tak dramatik konsepnya. Tapi kalau selalu dramatik memang ada saja tangan gebu ini terasa nak menghayun dekat pipi gebu sendiri khennn? Gituew.

Agak lama diri menyepi tidak mengetuk kibod. Agak malas sejak kebelakangan ini untuk mengupdate belog sendiri. Janji terus dicapati yer Jijah? Biasalah , bila angin malas datang, memang satu kerja pun tak jalan. Hampeh sungguh Jijah! HEHE. 

Rasanya minggu ini minggu yang paling tegang di semua sosial media. Jijah sendiri agak tertekan tengok newsfeed Facebook dan juga timeline Twitter. Sama tegang dan sama hebat masing-masing. Tapi tak apa. Jijah memang tak suka masuk campur dan memberi pendapat yang entah orang pandang entah tidak dek orang yang lain yang lebih banyak ilmu pengetahuan kan? So Jijah rasa Jijah lebih suka mengambil pendekatan membaca sahaja. Seronok juga melihat masing-masing menunjukkan kebijksanaan masing-masing. Tak kurang juga yang nak menonjolkan kebodohan mereka. Aduslah. Boleh tahan tertekan juga tengok timeline Twitter dan newsfeed Facebook. Dah , memang Jijah tak suka menulis mengenai politik konsepnya. Hehe.

So apa lagi yang menarik untuk ditulis lagi? Macam tetibe blank pula. Kan? Suka macam begitu. Tengah syok menulis tetibe termenung tengok benda alah lain kejap. Dan kemudian boleh pula otak blank secara mengejut. Tak sihat sungguh otak saya ni khennnn? Gituew. Heh. Sebenarnya Jijah boleh tahan sibuk juga sejak kebelakangan ini. InsyaAllah dalam next update Jijah akan bagitahu kenapa Jijah sibuk hokkay? Tapi kalau korang ikuti Instagram Jijah tahu kot kenapa Jijah agak busy? HEHE. Nantikan next update okes? Ngehehe.

Okay sebelum entri ini berakhir. Sekeping gambar. Kalau tak ada gambar tak syok pulak entri Jijah ni khen? Tapi gambar di bawah tak ada maksud apa-apa. Sekadar nak menayang gambar sekitar pilihan raya sajork. Hihiks. Tapi sekeping sajork lah khen? 


KLCC dekat belakang tu yang penting sebenarnya.

hihiks.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: