Home

Saturday, April 27, 2013

Akhirnya!

Jijah is BACK! Yes, Jijah is BACK ! Akhirnya baru berkesempatan untuk mengetuk kibod setelah sekian lama agak menyepi tanpa berita dalam belog ini khen? Gituew ayat Jijah khen? Menyepi bagai khen? HAHAH.

Tak sebenarnya bukan sengaja untuk menyepi tanpa khabar berita. Ada saja Jijah di Twitter mahupun di Instagram. Cuma keadaan memang tak mengizinkan untuk Jijah mengetuk kibod. Jijah sebenarnya baru sahaja sihat daripada demam , batuk dan selsema. Fuhh , agak tertekan juga bila terlalu banyak perkara kita nak buat tapi terlangsai akhirnya. Sadis gila. Lepas itu terasa macam pertukaran hormon pun iyer juga. Malas betul nak memandang netbook chuols. Apatah lagi nak mengetuk kibod untuk mengupdate belog kan? Memang tak terdaya sungguh konsepnya sekarang. Gituew.

Tengoklah sampai bila hujung minggu baru betul-betul ada masa yang terluang untuk mengupdate belog. Itu memang betul-betul sibuk atau apakah semua ini kan? HAHA. Aduh. Sendu sungguh belog Jijah tahun ni kan? Padahal ada banyak saja gambar-gambar menarik , cerita-cerita menarik untuk dikongsikan bersama korang semua. Biasalah Jijah kan? Bila banyak sangat benda nak bercerita sampai tak tercerita langsung! Dushhhh pipi gebus Jijah! Dush Dush Dush! 

So kalau Jijah kasi teaser begini korang berharap nak Jijah update yang mana satu dulu?



1 ) Jijah di ABPBH 2012 bersama dengan "Aaron Aziz"!

2) Meet & Greet with Amar Asyraf

3) Abe Izzue Islam... ohhhh.. eh ternyanyi pulak! HAHAH

4) Dekat Padamu...Rita Rudaini !

Haaaaa korang nak yang mana satu update dulu? :p


Gittuew khen Jijah? Penuh dengan cherita jimba ria dan artis saja Jijah ni kan? Hihiks nak buat macam mana memang kehidupan sekeliling dipenuhi dengan retis. Amboi ayat memang mintak makan selipar jepun dalam mulut khennnn? HAHAH. InsyaAllah next week akan ada update salah satu daripada gambar di atas. Tapi agak-agak yang mana satu dulu akan terupdate ni ek? :p

Okbye.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: