Home

Thursday, May 19, 2011

Cerita Blue.


Eh wait a minute , is this the "blue" that I want story about? Auw auww
Blue man or Blue Film? Auww.
Tak sangka aku bila tengok cerita blue kan , hati menjadi sangat tenang. Mata pun terasa sejuk semacam. Aku dari tadi tersenyum simpul seorang diri sebab suka sangat dengan blue ini. Korang suka ke tidak? *malu*

paejahhh! *lempang bertalu*

ngeh ngeh ngeh. mohtif lepas kena lempang suka? haha. 

Hamboii.Hamboii. Mesti fikir lain kan ni? Ish ish ish. 

Cerita blue yang aku nak beritahu ialah , penukaran template blog aku yang baru. Warna biru yang sangat menyejuk kan mata dan menyegarkan minda. Sungguh tak tipu. Atau ada yang fikir lain ni haa lepas aku buat tajuk macam tu haaa. Hamboii. Haha. Actually tak rancang langsung nak tukar cerita cokelat (ok for those yang blur , cerita cokelat which is my old templated yang berwarna cokelat ituew.) ke cerita blue tapi dah kalau hati mula bosan , tukar aje lah. Aku main aci taram aje google , dapat yang macam ini , aku buat aje lah as template terbaru aku. Mula-mula nak guna template cokelat jugak. Tapi tak menarik minat hati dan jatung. Try cuba warna merah jambu auww auww , tetap tak sherashi bershama seiring sejalan. Lantas cuba cari baby blue , auww , hati terus berkenan dengan yang sekarang ini.

Cantik bukan? Tak cantik? Hade aku kisah cak-cak-cak korang tak suka? Muehehehe ayat memang mintak kena sumbat bola ping pong dalam mulut kan? Eheee. Eh ingat tak aku janji nak buat review novel? Maaf lah , idea nak menulis kekurangan. Nanti aku kongsi kan review aku ye tentang novel-novel yang dah aku baca. Tak semua novel aku boleh baca memandang kan nak baca buku especially novel pun kena ada mood dia jugak kan. Eheheh. Oh ya ya . Bayang kan nak update yang ini pun aku ambil masa dekat sejam. Apa dia? Sejam. Iye sehari suntuk aku pandang blogspot ni , tapi idea tak juga mari. Sehari suntuk lah sangat. Heh. Tak apa lah , nanti aku update banyak-banyak korang jugak yang muntah mengomel kan? Jadi aku update berselang seli suka hati aje la :P

Oh ya , aku nak tanya korang , nak tukar-tukar link blog tak dengan blog aku? Kalau terasa nak , jangan lupa drop dekat SINI , nanti aku hapdet dekat bahagian tepi sidebar blog aku ni ha. Tak paksa pun :) 



aku rasa template terbaru sangat menyejuk kan mata.
anda pula rasa bagaimana ? :)


nota bulu kaki : tak terfikir pun nak tukar header buat masa ini.
gambar cun banyak dah hilang.
mood nak mengedit dan mencantum gambar pun hilang.
tunggu aje lah nanti kot-kot ada yang nak kasi header free ke dekat aku. :P

2 comments:

miloaiskurangmanis said...

uols memang nak kena lempang ngan iols
blom habis sekolah dah sibuk nak layan citer blue! *panggggggggggg!*

*larikkkkkkkkkkk*
sebelum mek jingg balas lempangan iols
hahahahah

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> muahahahah!! apewww org nk ambik roti kelapa jewrr.. muahaha.

kejarrrr kaka milo! hahaha