Home

Saturday, May 14, 2011

Untuk Kamu , Sayang!

Ehem , semalam sehari suntuk blogspot buat maintainance , hati kemain resah meskipun tak ada apa-apa benda pun nak di update. Mujur hari ini tak di buat lagi maintainance ke atau sebagai nya. Jadi dengan peluang yang ada ini , aku nak buat dedikasi khas buat insan tersayang pujaan siang dan malam. Hamboii , lebih-lebih nampak?!!. Siapa insan tersayang ituew? Siapa? Kata kan Siapa? *dush*

Kakak Saya.

Nur Farha. Entry kali ini untuk kamu. ;)



cantik tak cantik tak aku edit? lol.

Dearest kakak tersayang ,

Selamat Hari Jadi yang ke 22 tahun.

Semoga Sentiasa Di Rahmati Allah , Di kurnia kan kesihatan yang molek , Di beri kan kejayaan di dalam apa jua yang kamu laku kan serta Berbahagia Di Samping Insan Tersayang.


Ijah Sayang Aa Ketat-Ketat.

Maaf tahun ini tak ada cupcake comel macam tahun lepas. Adik mu ini tiada bajet untuk membeli cupcake. Sadis bukan. Tapi tak apa , adik mu tahu , dah buat entry khas comel macam ini pun mesti kakak suka kan? Tapi tapi nanti adik mu ini belanja kek pisang dekat bakeria feberet kedai ayah mahu? Ekekekek.

erhiks , tak pernah-pernah aku bahasa kan kakak aku as kakak. rasa geligelimat pulak. ekeke.

ANYWAY.
Happy Birthday Aa!
Love you always , no matter what ;)


p/s: kakak saya pun ada blog , do follow her now! mueheheheh.


p/s: demmm , tadi link entah butik mana aku kasik -____________-' ok ok , link baru yang dekat atas tuh. aiyoh!

Sekian , jumpa lagi nanti. 

13 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hepi bufday to ur sista...muda lagik kaka kamo yer...:))

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> thx bg pihak kakak ai. hiks.

yup muda-muda lagi kami ini. ekekek tetibe ai. hahah

Amoi said...

harus ai mengelabah macam rimau afrika saat blogger.com jadi gila semalam
:'(

Ijah EmoTemo said...

amoii >> tahu takpe noks. ai ni padahal bkn ada benda nk update pun tp tehtaaap huru hara perasaan ai tak dpt bkk blogspot.com ni ha -.-'

iamfarha said...

Thanks sweetie! Love U so much sis! Terharu!!!!!!!!!!!! Sayang ijah kuat kuat! Hehe! :)

Ijah EmoTemo said...

aa >> hiks. sama-sama. balas kau dulu pernah buat entry dkt aku masa birthday aku :P


;)

Chekgu Azrine said...

happy birthday to ur sista!!

Chekgu Azrine said...

happy birthday to ur sista!!

Ijah EmoTemo said...

chekgu azrine >> thx bg pihak my sis ;)

Ardini Humaira said...

epi bday to Her!

Ijah EmoTemo said...

Dni >> thx bg pihak kakak ijah ;)

Prettyvrach said...

epy besday kakak ijah^___^
mude lagi tuuu baru 22tahun =)

Ijah EmoTemo said...

ML >> hikss tq ye bg pihak kakak ijah ;)

heheh , mmg muda pun lagi. ML pun muda lagi :D