Home

Tuesday, May 31, 2011

Dek Kerana Salleh Yaakob ... Terus Penuh Keyword ku iniew dengan Pertanyaan Luar Biasa :P

Fuhh. Aku baru pulang dari meronda-ronda kota raya bersama ibu bapa tersayang. Eceh. Meronda lah sangat. Tapi semalam memang aku dah siapkan schedule entry untuk di publish kan pukul 10.45 pagi tadi. Lepas tu bila aku balik macam biasa lah aku approve komen semua then check nuffnang kejap. Tak ada kerja sangat kan?

Lepas tu sengaja nak check keyword. Phewww. Semua soalan panas sangat kan keyword itu? Tak percaya? Ceh ceh ceh. Nah hamikk.


  • komen semua isteri salih yaakob kahwin kali keempat
  • pengantin salleh yaakob
  • pernikahan salleh yaakob
  • salih yaakob sah? lol
  • salih yaakob selamat kahwin istri keempat
  • salleh yaakob selamat bernikah
  • salleh yaakob kawen kali ke 4

Hamboii Hamboii. Dasyat jugak ye? Ramai betul yang mencari maklumat tentang perkahwinan Abang Jem ni ye? Hiks. Tapi keyword pertama tu agak panas jugak la. Hamboii hamblii korang. Ekekeke. Gigih betul aku buat entry ni. Padahal hari ni sangat letih sebab pergi macam-macam tempat. Fuhh. Mengantuk. Tapi sure kalau duduk atas katil terkebil-kebil jugak mata nanti. Cehh. 

Okay lah , aku tengah kepala weng ni memang tak ada terus idea. Terasa macam rajin pulak tangan aku nak menulis hari ni. Heheheh , kalau aku rajin lagi , aku update lagi. Kalau malas tunggu la bila-bila. Banyak jugak gambar syok sendiri eh eh random yang aku ambil tadi. Nanti lah aku upload ye :P

Terima kasih baca entry ni :)


No comments: