Home

Sunday, May 29, 2011

Bunga Wangi DuaPoloh Hinggit.

Sepatut nya nak tulis review movie pasal Kungfu Panda yang awesome itu dulu. Tapi di sebabkan kekurangan idea untuk memberi review lantas aku fikir tunggu esok aje lah aku update pasal tu. Tengah kekurangan idea , kalau tulis perihal review-review ni mahu ke lain pulak jadi nya. Aiyark.

Tak ada apa benda pun nak di cherita kan pun. Nak tepek sekeping dua gambar saja. Hiks. Kalau tak letak gambar rasa macam tak best pulak nak menulis. Ehee. Gedik sangat kan? Ceh. Semalam pergi KLCC. Masuk kedai Lovely Lace. Haih , mula lah sifat-sifat kewanitaan meronta-ronta nak beli macam-macam. Maklum lah dekat situ jual macam-macam perhiasan.Cuma sediakan duit , beli lah kau seluruh kedai sekalipun kan? Gituh.

Then aku macam tak tahu kenapa tertarik betul tengok bunga. Anything perhiasan yang bunga mula lah mata aku bersinar macam dapat sepoloh ketul ayam ke ep chi tau. Padahal bunga aje pun. Ish memang cantik tau dekat mata aku ni. Lepas tu ternampak something. Bentuk bulat. Warna Purple. Ahh , purple is always be my favourite colour. Hiks kalau tidak tak kan lah sampai Birthday Party Diva pun konsep Purple dengan Hitam kan :P Benda tu wangi. Cantik ; of course lah. Harga dia ok , just nice. KLCC punya harga what do you expect mehh? Harga air mineral sebotol pun dua tiga hinggit. Haha. Tapi tahu tak apa benda? Cehhh.


tadaaaaa.. benda ni lah yang aku first sight aku tengok terus jatuh cinta. cehh.

I don't know apa kejadah nama benda ni. But I used to call as Bunga Wangi sebab memang wangi. Tak salah aku , sometimes ada pengantin letak dekat pintu bilik diorang sebab nak kasi wangi or something etc lah. Benda ni ada macam-macam colour. But aku tanpa berfikir panjang terus ambil warna Purple yang aku panggil juga as Pinklish. Haha. Dalam gambar tak cantik la pulak. Tapi tengok depan-depan warna dia sangat cantik. :D

Bunga wangi ni harga dia duapoloh ringgit. Kecik aje. Comel je bentu dia. Bulat dan cantik serta wangi. Letak dalam bilik tak ada effect bau apa pun. Tapi ada aku kisah cak cak cak? Heh. Lepas tu bila balik rumah tak tahu nak letak dekat mana dalam bilik ni. Heheheh. Nak tahu aku letak dekat mana? Ngeh ngeh ngeh.


aku letak dekat board yang aku tampal kertas / souvenir segala macam jenis. heh heh.

Ngeh ngeh. Aku macam nampak menarik aje kalau letak dekat situ. Ehehehe. Jadi aku pun letak la bunga wangi tu dekat situ. Hiks. Lagipun sejuk mata memandang tengok warna bunga tu. Tak tahu kenapa aku suka sangat warna tu. Tapi memang cantik dekat mata aku ni. Tak puas memandang okeh. Gituew. Kekdahnya itu aje nak di cherita kan. 

Nanti lain kali aku tulis pasal review movie tu ye. Review novel pun tak terpublish lagi. Esok jugak kot baru nak publish. Maybe aku publish pasal novel-novel yang dah lama aku beli pernah baca dulu kot baru publish pasal yang aku beli dekat KLIBF hari tu. Huhuhu. Tengok lah macam mana. Ehiks. Korang suka bunga tak? Ada tak jenis macam aku beli benda sebab tengok warna cantik je ? -____-'



tak ada mohtif pun gambar ni. hiks.

Terima Kasih baca entry separa mengarut ni ;)

8 comments:

Amoi said...

mana perut buncit nyahh?

tahan nafas lettew masa amik gambar last tu

Ijah EmoTemo said...

amoii >> ada ke ai ckp nk letak gmbr perut buncit ai noks? nangiss. itu gmbr dari atas ke bawah noks harus la nan hado nmpk buncitz perut ai. hahaha

MamaYatie said...

comey juga bunga tuh..tp kalo RM20 harus pikir 2-3 kali juga, boleh beli diaper anak tur..hahaa...

ijah, akak dah like link tu :)

Ijah EmoTemo said...

mama yatie >> hikss. ijah pun mak ijah ty byk kali. betul ke nak beli T_T heheh , tp sbb dh berkenan dgn colour tu beli je :P

thanks ye akak :)

kak Nor said...

Hmm..kak Nor memang suka akan bau bunga-bungaan yg wangi dan bentuk2 menarik di LL..khayal dibuatnya..

Ijah EmoTemo said...

kak nor >> itu lah bau yg ada dkt LL sume nya best :) mmg boleh berkhayal silap2 kan. eheheh. :P

Ardini Humaira said...

belikan dni skali hikkss :D

Ijah EmoTemo said...

Dni >> Hiks , boleh boleh , insyaAllah hehehe :D