Home

Tuesday, May 17, 2011

Segmen Terbaru : [ReNov] , Persoalan nya apa itu ReNov ?

Terasa nak laku kan satu segmen untuk tidak membiar kan belog ini bersawang , berhabuk mahu pun beranai-anai. Segmen ini aku yang buat aku yang join. Muahahaha , boleh macam tu? Ngeh ngeh ngeh. Memang suka ikut kepala sendiri betul lah. Eh habis tu tak kan nak ikut kepala Kak Chah rumah belakang Tesco Ampang kot? *pang*

Tajuk dah kasi seiringan dengan segmen terbaru yang memang nak di buat bila-bila masa aku free. Senang cherita mungkin aku buat autopost aje lah nanti. Tak ada makna aku nak duduk tercongok depan laptop , sambil buat segmen terbaru dua tiga jam segala. Lagi afdhal autopost , benda yang dah siap awal-awal. Jangan nak huruhara cakap aku ni sibuk update segala padahal aku sekarang ni memang suka betul guna autopost. Entah apa pasal , maybe tak payah nak susah payah semua. Dekat muka buku sendiri , muka buku cherita emo-temo , twitter semua aku auto kan jugak publish nya. Senang kan? Gituh.

Oh sebelum aku melalulut cherita pasal benda lain baik aku terus kembali ke pangkal jalan. Segmen terbaru ni lebih kepada review untuk novel-novel aku yang puluh-puluh tu ha. Alah , hari tu kata pergi Pesta Buku beli novel bertimbun-timbun kan? Ada lah jugak 2 dari 15 novel tu aku dah baca. Itu pun sebab otak aku menggedik nak jugak paksa aku membaca. Hamboii , kalau tak menyalah kan orang lain tak sah kan kau Rogayah? *pang*

Jadi aku ingat kalau lah aku rajin , nanti aku buat lah review novel-novel tersebut. Itu kalau rajin ye. Kalau tak rajin hampeh sangat lah nak update segala tahap internet kura-kura berenang di dalam sawah padi. Erk. 

Segmen terbaru ituew ialah : [ReNov] , ok sebelum ada yang ingat aku buat perkhidmatan baiki pulih ReNovated baik aku betul kan ye. ReNov ialah singkatan Review Novel. Biasa lah kan kalau dasar pemalas trang tang tang memang akan muncul segala jadah idea untuk pendek kan bahasa dan akan sampai satu masa nya yang aku sendiri pun tak akan paham nanti. Dush!

Tengok lah kalau malam karang ke? Esok atau lusa ke. Tungguh mood aku datang nak menulis lah ye. Eheh. Aku ada jugak habis kan dua novel dari berbelas-belas novel yang aku beli. Itu pun sebab yang betul-betul menarik perhatian aku. Gituh , sentapz penulis novel kang dengan aku -____-' Heh , sampai kita ketemu lagi dalam segmen terbaru ituew. Muehehehe.

4 comments:

hamzah ian said...

aku lama tak bace novel.. hahaha

Ijah EmoTemo said...

hamzah >> hahah , ijah ni pun lately ni baru rajin balik baca novel. klu tak habis berdebu haa novel2 tu. ekekeke

miloaiskurangmanis said...

ingat kan mende nya RENOV ni...

ehhh... kata nak stop blogging?
ni pe hal sibuk2 apdet neh???

*larikkkkkkkkkkkkkk!*
hahahahaha

Ijah EmoTemo said...

kaka milo >> muahahaha!! tu yg ai kena bagitahu dulu sblm org igt ai buat perkhidmatan renovated umah ke hape. lol.


choyy , menghanjing ai sgt2 kan. haha.

lagipun smlm cuti kan...takpe update byk2. hikss