Home

Saturday, May 7, 2011

True Love.

Ehem.

Entry kali ini aku nak tuju kan khas buat Umi tersayang.

Esok kan Hari Ibu , jadi tak salah nak buat ucapan buat Umi tersayang kan?

Tapi sebenar nya hari-hari ialah Hari Ibu , Hari Bapa. Tak gitu?

Uhhu.

Untuk lagi feel menulis , baik aku sampingkan gambar aku dengan Umi waktu kecik-kecik dulu sambil terselit si Elmo baby kesayangan yang sentiasa menjadi rebutan aku dan si kenit.

Heh.


ya allah , innocence muka aku masa kecik-kecik -___-'

Untuk Umi tersayang ,

Terima Kasih atas Kasih Sayang yang tidak pernah luntur.
Terima Kasih atas Dorongan yang tidak pernah pudar.
Terima Kasih atas Sokongan yang tidak pernah henti.

Umi yang sentiasa ada di dalam hati Ijah.
Umi yang sentiasa ada tidak kira susah mahupun senang.
Umi yang sentiasa ada tatkala Ijah menangis atau ketawa.

Untuk Umi tersayang ,
Mungkin kadang-kadang Ijah pernah terguris kan hati Umi tanpa sedar.
Mungkin kadang-kadang Ijah pernah membuat Umi marah tanpa sedar.
Mungkin kadang-kadang Ijah pernah membuat Umi menangis tanpa sedar.
Mungkin kadang-kadang Ijah terlupa untuk menjaga hati Umi tanpa sedar.
Ijah tahu kadangkala Ijah terleka dan terlupa.

Tapi Umi masih tetap setia menjaga diri ini dengan baik.
Tapi Umi masih tetap setia menegur diri ini dengan baik.
Umi , terima kasih kerana sentiasa menjaga diri ini dengan baik.
Terima Kasih untuk segala nya.

Segala pengorbanan , kasih sayang , dorongan dan segala nya tidak mampu Ijah membalas nya dengan wang ringgit mahupun harta benda.
Tapi insyaAllah , Ijah akan terus dan sentiasa menyayangi Umi sampai mati.

much much love for you Umi 

Selamat Hari Ibu , Umi!



dari anak mu yang comel dan diva *pang*


IjahEmoTemo 


umi lah ibu , umi juga lah kawan baik saya.
anda pula bagaimana?

hee.


Selamat Hari Ibu di ucapkan buat semua Ibu-Ibu di Malaysia.
Pengorbanan anda mengandung , melahirkan dan menjaga anak-anak anda pun sudah besar erti nya.
Kita sendiri pun belum tentu mampu membalas nya walau di ganti dengan emas , permata dan wang ringgit. Tak akan mampu terbalas jasa dan pengorbanan seorang ibu mahupun seorang ayat.


:)


Saya Sayang Umi saya.
Semua orang pun sama kan :)


Umi saya lah "ibu" saya dan Umi saya lah juga "kawanbaik" saya.


:)




2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

tepat sekali...jadikan ibu kamo sebagai BFF...dia bebel bkn bermakna dia x syg tp dia terlalu care about u.....wahhh ai dah bebel nie hikhikhik

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> yups. mmg bila dh makin membesar ni mmg makin rapat dgn umi ai. tak tahu knp. mungkin sbb kitaorg byk persamaan + ai ni mulut byk mak ai kaki melayan je dgr. ekeke , kdg2 mak ai ckp ai ni padahal duk cerita benda sama je. T_T

yups , dia bebel tanda syg gituew. hiks.

haha , happy mother's day kaka ayu :) muaah.