Home

Saturday, May 28, 2011

Terima Kasih DigiWWWoW! Rezeki Hujung Bulan May :D

Tadi sengaja meninjau ke Nuffnang kerana tengah bosan melampau. Padahal baru lepas menonton Kungfu Panda 2 bersama Umi tapi nanti lah ye aku buat review pasal movie tu. Masih bersisa penat dan letih ni. Lepas tu ala-ala terkejut gembira melihat ada Buffered Earning terbaru. 

Alhamdulillah. Rezeki di hujung bulan May gitu. Syukur. Terima Kasih buat Nuffnang kerana memberi Buffered Earning buat aku. Kali ini ikelan yang bertapak lama-lama sikit : Digi WWWoW Awards. Terima Kasih Digi. Terima Kasih Nuffnang.


terima kasih Digi :')

Nilai masih lagi sikit. Harap-harap dapat lah meningkat dengan bantuan ehem ehem korang lah. Uhuks. Sungguh tak sangka tau. Alhamdulillah. Eh aku tulis entry ni bukan sebab nak menunjuk sebab aku bukan dapat BE berduyun berderet macam orang lain. Nak dapat pun bukan selalu. Sekadar nak ucap terima kasih buat Nuffnang dengan Digi :)

Terima kasih sebab sudi baca entry ni.

p/s: hati tengah menangis :/

4 comments:

Amoi said...

BE ai ada 3.

kau mampo?

kehkehkeh

Ijah EmoTemo said...

amoii >> tak mampooo noks! nangis. heppp apa lagi silaaa tekan ikelan ye hahaha

miszlullaby said...

hamboi amoi...kena la belanja!!
kekeke..congratz laling, pasni biaq dapat banyak BE lagi naaa.;)

Ijah EmoTemo said...

ML >> hiks kan? amoii berlagak sajork dgn kita ekekeke.

tq ML :) harap2 biar byk lagi lps ni. hiks.