Home

Monday, January 2, 2012

020112 :: Hi 2012 !

Assalamualaikum. Akhirnya berkesempatan juga aku untuk mencoret didalam belog kesayangan untuk tahun 2012. Hajat dihati ingin turut juga mengabadikan tulis terakhir pada malam tahun baru 2012 iaitu pada 31 Disember 2011 namun entah angin monsoon mana entah yang datang menyambar mood aku malam tersebut , lantas tiada langsung perasaan nak update apa-apa. Walhal sudah separuh jalan bermadah helah okeh? Haramjadah sangat tau! Tak ada apa-apa yang istimewa pun di malam tahun baru. Tak pergi pun bersesak-sesak dengan rakyat Malaysia yang lain di tengah kota sambil menyaksikan percikan bunga api. Sekadar menyaksikan di tepi tingkap dalam bilik tidur aku , boleh macam gitu? Hahahah kata kan saja boleh ye? Keh keh keh.


Sebenarnya masih tak percaya 2011 yang penuh dengan kenangan mengusik qalbu dah pergi meninggalkan kita semua. Tida aku nafikan 2011 penuh dengan kenangan , cabaran dan tekanan yang tersendiri. Mungkin sebab 2011 merupakan tahun yang paling banyak melaghakan diri , aku sedar benda itu , tssk dan 2011 merupakan tahun yang menentukan masa hadapan aku iaitu aku menduduki SPM. Kalau di ikutkan , 2011 memang banyak memberi aku tekanan hebat , ujian mental dan fizikal dan banyak lagi. Tekanan perasaan sangat tinggi sampai impak nya melampau-lampau. Benar , aku nampak sahaja gembira dan bahagia , kalau tengok dari gambar tapi sebenarnya 2011 menguji aku dengan macam-macam perkara which is aku sangat tak sanggup nak melalui nya lagi. Tapi syukur berbakul-bakul ujian dari Nya aku terima namun aku masih mampu menghadapi nya lagi. Alhamdulillah.


Cukup cherita tentang 2011 yang ada kisah tersendiri itu. Tak mahu imbas sangat bukan bermaksud tak mahu terima kenyataan yang lalu. Cuma macam biarlah ia nya berlalu pergi katanya dengan memori-memori suka duka masam manis itu sendiri. Hamboi ayat , kemain jiwang karat guling-guling kan? Ahaks. Entahlah pagi-pagi yang tengah payah nak tidur ni macam banyak pulak idea nak menulis. Hihihihi. Macam bosan pula sebuah entry tanpa gambar-gambar kan? InsyaAllah next next next entry , mak oii banyak nya next nya , aku akan bercherita tentang aktiviti di tahun baru ye. Itu next time lah ye. Aktiviti yang sangat menarik dan membahagiakan , ahaks! :p


Ingat nak letak lah konon gambar-gambar terpilih sepanjang 2011 yang lepas. Sekali hampeh ye , sangat hampeh , internet saja bikin gua panas hati wooo. Grggg! Haish. So aku nak tepek sekeping gambar yang membuatkan aku tersenyum bahagia sepanjang malam semalam ye. Ahaks. Story nya , nanti-nanti lah ek? Erhiks! :p



semalam berjumpa dengan Sharnaaz Ahmad. 
ngeh ngeh ngeh.
guling-guling sangat tau -.-

Kisahnya? Nanti lah ek? Tak mampoooo nak menulis lagi sebab sangat bahagia katanya semalam. Ahaks. Sebenarnya idoklerr membahagiakan pun tapi lebih kepada memenatkan juga sebab sehari suntuk bersama team Bicara Hati. Eh? Hahahah nanti kan kisah selanjutnya nanti k? So aku pun dah macam kekurangan idea untuk menulis , amboi cepat pulak kekurangan idea nya kan? Tak mampooo lah mek nak tulis panjang-panjang kan? Nak jugak entry pendek-pendek ringkas-ringkas. Ngeeeee.

So , di tahun baru , di malam tahun baru korang buat apa? :)

Terima kasih sudi baca entry ini :)






14 comments:

dear anies said...

slmt thn baru ijah..
x jeles ke nnt kalu shila amzah nmpk pic tu? ;-)

Unknown said...

happy newyear izah :) smoga tahun baru ini mmbuka lembaran baru buat kita bersama

Soo Hae Daa said...

eh..mula2 bc b4 tgk pic igt nk letak pic bhgia bsama aaron...rupenye tidakk..teettt..suda salah la,....kikikiki

sitiezahim said...

kami main meeerrcccuunnnn..yeeee :D

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ingatkan letak pic semua mcm kt fesbuk ituew....auwwww yg abe nanas berpose sakan ngan uols ituew blh jadi howt topic tue ngeeee....ai pow jrng masuk blog skrng ni...maybe next week oke blk kot lately bz sket @_@

Ardini Humaira said...

happy new year!:)

aamalinaazman said...

wah2kemain sakan bergmbo dgn hero bicara hati ye

selamat tahun baru :))

Ijah EmoTemo said...

khairin >> happy new year! hehehe perlu ke dia jeles? ngeee

Ijah EmoTemo said...

ezan >> happy new year! terima kasih n amin :)

Ijah EmoTemo said...

Soo Hae Daa >> Hahahaha tidaaak , kali ni bertukar arah kpd abe Chanaz plk :p

Ijah EmoTemo said...

kak siti >> wahhh syok :D

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> wowwww! takleh woo upload sini gmbr bahu ke bahu itu ngeee. nnt apa lak kata org kan!! ngeee. tak mo la cetus kontroversi uols :((

heee itulerr ai ni pun nk jenguk pun mls aishh

Ijah EmoTemo said...

dni >> happy new year!! :)

Ijah EmoTemo said...

aimie >> hehehehee kebetulan jmp dia bergmbr aje la kan hehehe..

happy new year!! :)