Home

Tuesday, January 24, 2012

Untuk Seketika ...

Boleh tak malas nak tulis apa-apa? Tengok gambar dan baca caption sahaja boleh tak? Sebab sebenarnya sudah hampir sejam setengah aku tulis-padam-tulis-padam dan lantas aku terasa fed up untuk menulis ayat syahdu-dramatik-emo-temo lagi sekarang ini. Sungguh aku tidak tipu. Jejari tembun gebu meks dah macam tak mampoo nak menulis secara dramatik lagi memandangkan jari jemari aku macam dah naik letih asyik tulis-padam-tulis-padam. Aiyoh , apa sudah jadi dengan aku ini? Idea untuk menulis semakin berkurangan? Oh tidaaaaak! :(

Let's layan gambar k?! Gambar-gambar di bawah ini antara update akan datang ye?! Aku tak akan panggil entry basi anymore sebab benda berlaku dalam tahun ini kan? So , let's wait and see update tentang gambar-gambar di bawah nanti k? Doa kan mood aku tidak akan tunggang langgang dan aku akan gigih dan rajin mengupdate nanti k? Ngeee ;p


gambar 1 : Press Conference TOP 5 ABP di Holiday Villa , Subang. Banyak sangat bergambar dengan artis di hari jadi ku. Nanti kan okay? Melerts sangat sambut hari jadi dengan retis! Mampoo?

gambar 2 : menyambut hari jadi dengan kaka Emmy. makan , lepak , borak , movies and shopping bersama kaka Emmy sepanjang hari. another sweet moment for me :)

gambar 3 : makan di Warong Soto Berlada! okay untuk entry ini insyaAllah , I'll upload more pixs with kak Echa , kak Wa , kak Ayu and Syafiq and gambar-gambar makanan. but SOON k?! :)

gambar 4 : ehem , berjimba ria di Party Budiey. ada ke yang nak baca? kalau tak ada yang nak baca , aku malas nak update. boleh? erk?!



kasut merah polkadot ku. 
comel kan? :p


ehem , my new header :)

maaf jika gedix :p

That's all for today. Tak mahu nak mengomel banyak sebab kekurangan idea. InsyaAllah , if aku rajin , aku akan update tentang semua gambar di atas itu. Jika tidak rajin , erhehehe faham-faham sendiri lah eh? Tidak akan di update katanya! Sebenarnya leceh part nak edit mengedit gambar letak watermark. Tak letak , ada pulak yang jenis tak senonoh curi gambar kan ? Aiyark! Takmo Takmo.

So , cuti Gong Xi Fa Cai , korang pergi ke mana? Aku? Tunggu... next next next entry aku cherita k?! 


Terima kasih sudi baca entry ini :)

#nowplaying
♪ Terhenti nafasku berlari
Berkata aku lah yang dinanti
Berlagu berbisik hati ku
Semulajadinya aku jatuh 
- Liyana Fizi  : Jatuh



12 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

OMG kawaii giler kasut uols tue...sesuwei la ngan mek...malatopp gituew...then cake tue amat menggoda jiwa raga ai taw ngeee

Unknown said...

amboi amboi makin jelezzz akak dibuatnya..skrg ni tak brp rajin nak gi jumpa retis dah

Hanis MY said...

i like kasut polkadot tu, header baru pun cun, wahh bday dgn retis ok cepatan story mory...

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> khenn? kawaii sgt! dulu beli pun sbb comeii sgt kasut ni hihihi ;)

uolsss kek tu mmg sedap ngeee

Ijah EmoTemo said...

kak ina >> hehehe ijah tgh masa lapang aje ni baru berkesempatan nk pi event semua. hehe klu tidak tak pergi jgk ngeee ;)

Ijah EmoTemo said...

kak hanis >> ngeee tq! hehe header tu main taram buat je ekekek..

hiks insyaAllah next week akn cuba update hehehe ;)

Unknown said...

huhu preview untuk update akan datang ek? cool~

Ijah EmoTemo said...

zuan >> heheh lebih kurang gitu lerr :p

anumuchan said...

comeyy kasut tuu..huhuuu

sailaaf said...

kasut tu..terus terpikat.

Ijah EmoTemo said...

kak anum >> heheh tq!

Ijah EmoTemo said...

sailaf >> hihihi terpikat jgk eh? weee