Home

Monday, September 22, 2014

Siapa Nak Beramah Mesra Bersama Amar Baharin? Jom Ke Hi-Tea Bersama Amar Baharin Pada 11 Oktober Ini!

Rasanya Amar Baharin tidak perlu lagi diperkenalkan kepada korang semua. Pasti korang juga kenal dengan pelakon yang cukup popular dengan drama bersiri Kerana Terpaksa Aku Relakan ini bukan? Pasti juga ada dikalangan korang yang meminati pelakon yang cukup dikenali dengan lakonan sebagai Abang Zen bukan? Jijah cukup yakin mesti ada diantara korang yang cukup minat dengan Abang Zen ini. 

Jijah tahu korang juga pasti mengidamkan untuk beramah mesra serta bersantai bersama Amar Baharin kan? Tipu, jika korang tak mahu kan? Sekiranya korang teringin dan mengimpikan semua itu , Hawa Ghazzali Colections telah membuka ruang dan peluang untuk korang beramah mesra bersama Amar Baharin. Teruja ke tidhokkkk?


Jom Jom Jom Semua Peminat Amar Baharin!

Jangan Lepaskan Peluang Ini Okay!

*untuk menempah tempat ke Hi-Tea bersama Amar Baharin dan pertanyaan lanjut boleh terus hubungi no-tel yang tertera okay!*

Mesti ramai yang sedang teruja kan? Kau ghaser?? HAHAHA , gila tak teruja kan! Bukan senang untuk mendapat peluang keemasan beramah mesra bersama Amar Baharin kan? Lagipun seperti yang diketahui ramai orang , Amar Baharin memang sangat ramah dan friendly bila bersama dengan para peminatnya. Jadi korang semua yang sudah menanti lama peluang seperti ini tunggu apa lagi? Jom cepat-cepat menempah tempat dan bersama-sama dengan Amar Baharin pada 11 Oktober nanti! 

Untuk pengetahuan korang juga , ini bukan kali pertama Hawa Ghazzali Collections mengadakan majlis seperti ini. Malah sebelum ini Hawa Ghazzali Collections pernah menjemput gandingan paling serasi di Akasia iaitu Ayda Jebat & Zul Ariffin untuk sesi beramah mesra dengan peminat-peminat mereka. Hawa Ghazzali Collections merupakan satu-satunya yang berjaya menyatukan gandingan serasi tersebut di dalam sebuah majlis bersama peminat setakat ini.




Kalau korang juga ingin merasai seperti peminat-peminat Ayda Jebat & Zul Ariffin beramah mesra bersama artis kesayangan mereka ini , korang perlu cepat-cepat menelefon nombor yang tertera di poster tersebut dan cepat-cepat menempah tempat korang okay? Lagi cepat lagi bagus okay! Haruslah korang tidak akan menyesal kerana Amar Baharin akan beramah mesra dengan korang secara personal dan akan melakukan pelbagai aktiviti bersama nanti. Jadi tidak rugi okay korang membayar RM 350 itu tau! Bila lagi nak merasai semua ini kan?

Jadi kepada semua peminat Amar Baharin jangan lepaskan peluang keemasan ini okay? Cepat-cepat menempah tempat untuk bersama-sama memeriahkan Hi-Tea bersama Amar Baharin ini okay! Cepat-cepat sebelum terlambat okay?


Pengasas Hawa Ghazzali Collections ;

Dato Ali Ghazzali , Datin Lynda Ghazzali & Hawa Ghazzali.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: