Home

Friday, September 4, 2015

Bersawang!

*fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sapu debu*

Belog ini semakin lama semakin dipenuhi sawang. Memang betul-betul tak sempat untuk mengjenguk belog sendiri untuk mengetuk kibod. Bukan tak ada benda langsung untuk share dalam belog picisan ini. Tapi entahlah , rasa macam malas betul nak ketuk kibod sekarang.

Pemalas tak sudah-sudah kan? Biasalah. Alasan skeptikal si Jijah ni khen? Nak menulis kena ada mood. Nak menulis kena ada jiwa. Baru boleh tulis dengan riang ria tanpa ada tekanan untuk orang membaca. Walaupun cuma nak tulis aku makan Nasi Ayam Penyet gerai bebodoh aje. Khen? Tak kisah macam mana sekalipun aku nak menulis , storyline kena menarik konsepnya! Tehtiberrr kasi nasihat! HAHAHAHA.

Jadi sekarang nak menulis pasal apa? Kalau nak tulis pasal sejenis event seperti dahulu kala memang aku rasa sangatlah berkurangan. Tidak seperti dahulu kala. Memang kehidupan aku sekarang bertukar dan berputar 360 darjah terus. Aku rasa aku dah jadi orang yang dah gheti mengantuk awal. Kalau dahulu kala , aku ghaser aku lah orang yang masih lagi celik tatkala orang dalam rumah aku semua dah tidur. Tak ke korang rasa kehidupan aku sekarang ini cukup membosankan? HAHAHAHA. Bosan tak bosan , tapi kehidupan sekarang lebih terurus dan teratur lah kot. Semua benda nak buat kena fikir macam-macam. Tak ada aci main redah aje kan?

Kalau dulu , boleh dikatakan asyik mengupdate belog dengan cherita lagho aku sajork kan? Sekarang ini bukan tak ada cherita menarik untuk dikongsikan dalam belog picisan ini. Tapi malas semalasnya untuk mengetuk kibod. Kegigihan sudah semakin pudar konsepnya. Cuma sesekali ada juga rindu untuk menulis dengan kadar perasaan yang teruja sekali. Namun mungkin bukan sekarang lah kot kan? Mungkin ada lah tu nanti bila sampai masa keterujaan itu kembali kepada aku. Maka berupdate lah belog ini dengan jayanya. Nak dibiarkan bersawang , rasa tak seronok lah pulak. Sebab dengan belog ini dahulu kala aku mencari sesuap spagheti. Tehtiber , nak menyedih khen?

Sebelum semakin merepek dengan cherita merepek yang lain , lebih afdhol aku titik-noktahkan entri kali ini. Mungkin lain kali , aku cuba untuk mengupdate entri dengan cherita yang lebih warna-warni dan menarik kan? Kalau tidak , mesti korang semua pun malas nak membaca kan? Aku sendiri pun rasa bosan membaca-nya! HAHAHAHA. 


~ Malas tayang gambar wajah. Tayang gambar jejari gebus pun okay lah khen? ~

much love!

xoxo

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: