Home

Monday, March 4, 2013

Hujung Minggu Jijah Bertapa Di Gua?

Tajuk entri ini memang agak suspen. Tapi tajuk entri kali ini memang ada kena mengena dengan isi entrinya. Cuma isi penuh entri tersebut bukan dalam entri sekarang. Nampak tak permainan dia? Ayat berpusing-pusing bagai nak rak. Jijah sendiri pun keliru katanya. Heh. Dramatik sangat nak keliru pula tiba-tiba kan?

Sebenarnya badan Jijah sangat lemau sekarang ini. Semua kerana semenjak Jumaat lepas sehingga Ahad yang semalam , aktiviti jimba ria Jijah berlangsung dengan jayanya. Memang gila! Jijah jarang melakukan aktiviti jimba ria berturut-turut mengikut hari. Tapi minggu lepas telah memecahkan rekod Jijah sendiri. Siap sempat jadi zombie sekejap. Tak cukup tidur dan selepas itu tetap menyambung jimba ria. Gila? Kadang-kadang best juga buat benda gila macam begini. Bukan buat selalu. Tapi sekali buat memang rasa nak terlentang tergolek atas tanah keseronokan. Over tak ayat Jijah? Hiks.

Gituh. Kekdahnya , benarkah hujung minggu Jijah telah dihabiskan di gua? Aik? Jimba ria di gua kah Jijah? Amboi. Macam mencabar sungguh hujung minggu Jijah kalau dilihat kepada perkataan gua itu kan? Tapi apa yang sebenarnya ? 


eh tak macam dalam gua pun?

eh itu bukan ke Amar Asyraf?

eh eh eh , apa semua ini?

*dramatik habis! LOL!*


HEHE, agak-agak korang apa kena mengena gua dengan Amar Asyraf? HEHE , nanti Jijah akan bagitahu dalam entri akan datang. Saja nak kasi korang suspen lagi dan lagi dan lagi dan lagi. Kemain lagi si Jijah ni kan? HAHA. 

Gituew. Tak larat nak ketuk kibod ini dengan menulis panjang-panjang. Badan lemau , otak letih dan jiwa pun ala-ala sendu saja ni. Jadi tunggu saja entri akan datang eh?

Terima kasih sudi baca entri ini :)

3 comments:

Nurul Hazwani said...

Eh eh. Saya di situ juga :D hehe. Tapi tak nampak. Terlindung. hehe

hamzah ian said...

ah sudah.. buat saspenn... =)

Myra Jay said...

Huhuuu, jelesss lagi :D