Home

Monday, July 1, 2013

Julai Pertama

Julai Pertama 2013.

Ada harapan baru. Ada azam baru. Tapi tak tahu diri sendiri mampu atau tidak untuk melaksanakannya. Namun harap-harapnya mampu. Biasalah , hari pertama dalam setiap apa yang kita lakukan memang hari yang paling bersemangat kita menanam azam. Kan? Hehe. Begitulah kisahnya.

Macam biasa , tengok folder segala macam gambar terus mula rasa macam-macam. Bukan jiwa kacau. Cuma , bila entah kau nak update semua benda ni diknon? Agaknya pertukaran hormon ke apa tiba-tiba rasa bosan nak blogging? Agak-agak ada kaitan tak? HAHAHA , langsung tidak sebenarnya. Cuma dasar pemalas , begitulah kisahnya.

Okay nak kongsi gambar Jun lepas. Hasil tangkapannya banyak dalam kereta bila dilihat kembali. Memang bulan Jun aku banyak habiskan masa dengan ke sana ke sini. Ada banyak perkara nak diuruskan. Ada yang berjaya diselesaikan. Ada yang sebaliknya. Haruslah nak tepek sini untuk tatapan masa tua nanti khen? Kot-kot nanti tua rasa ghindu nak tengok zaman kegigihan aku , boleh tatap dalam belog khen? HAHAHA.

Diam kau Jah! HAHAHAHAH.


Muka Penat. Muka Paswah. Muka Mengantuk. Muka Redho.

Semua jenis ada konsepnya. Kau hado? HAHAHA.


Alhamdulillah , Jun ada tahap yang baik dan buruknya. Ada suka dan dukanya. Tapi Alhamdulillah sekali lagi masih dapat mengharungi , masih dapat melaluinya dengan perasaan yang tenang walau sekali sekala menyempat juga berduka cita berjiwa kacau bila mana hati jadi rapuh tiba-tiba. Kan? 

Biasalah. Siapa yang tak pernah ada emosi turun dan naiknya kan? Biasalah tu. Janji jangan sampai terjangkit pada orang lain terasa aura negative kita ni kan? Okay , punya banyak benda lain nak update , tetap juga nak update tentang kedatangan bulan Julai kan? Tanpa sedar juga Ramadhan akan tiba tak lama lagi. Cepatkan masa? Memang cepat sangat!

So apa khabar korang semua? Ada yang nak order Popia Roll Mini? Boleh jenguk SINI kalau ada yang nak order ya? :)

Nak tepek sekeping lagi gambar.


Errr bunga ni shantek khen?

Ini masa Majlis Perkahwinan Kak Ya & Asyraf. Later kalau rajin akanku gigih juga update tentang ini. Hihiks.

Dah tak ada apa nak update lagi kot. Rasanya cukup sampai sini. Cukuplah dulu. Nanti kita update pasal event yang kita join sebelum ini pula ya? Tak tahulah ada orang nak baca ke tidak. Tapi kita update saja nanti ya? Jangan muak pulak kalau tengok Aaron Aziz sajork lepas ni khennnn? hewhewhew! *pangggggg* okbai!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

1 comment:

sitiezahim said...

salam ramadhan jijah :D