Home

Thursday, December 19, 2013

Selepas Sebulan , lagi?

Rasanya sudah hampir sebulan belog picisan ini sunyi dan sepi tanpa sebarang update yang terbaru kan? Memang keadaan sangat tidak mengizinkan untuk mengetuk kibod dalam kadar seperti sebelum ini. Akhirnya Jijah berjaya mencuri masa sendiri untuk mengetuk kibod. Kalau tidak memang sibuk mengabadikan diri dengan perkara lain yang tidak berkesudahan katanya. Mampoooo mengabadikan diri terus? HAHAHA.

Dalam masa sebulan ini , ada macam-macam cherita , ada macam-macam kisah yang kononnya nak dikongsikan bersama. Kalau masa berjaya di curi lagi , haruslah belog ini kembali meriah dengan macam-macam gambar katanya. Gittuew kan? Iyelah memang kebelakangan ini ada banyak event yang sempat Jijah pergi namun masa sangat tidak mengizinkan untuk Jijah berkongsi dalam belog ini. Hanya sempat berkongsi dalam Instagram saja katanya. Itu pun kadang-kadang bukan semua mampu untuk diupload kan? Lagipun feeling bila menulis dalam belog lain berbanding upload dan tulis dalam Instagram saja. Kemain Jijah cerewet kan? HEHEH.

Sebenarnya tak tahu nak tulis apa dan nak tulis apa lagi. Sebab rasa macam blank semacam tak tahu nak tulis apa lagi. Jarang betul perasaan ini terjadi tapi ini yang terjadi sekarang. HAHAHA , ayat kemain berpusing sana berpusing sini. Memang layak di tampar sebenarnya Jijah ini kan? HAHAHA. Mungkin sebab dah lama tak ketuk kibod , mula lah idea nak menulis pun berkurangan sama kan? Alasan semata-mata kan? HEHE. Tak apa , lepas-lepas ini akan ada lebih banyak masa , insyaAllah , hari-hari bakal ada update tentang cherita basi katakau! Basi-basi pun gambar-gambar yang bakal dikongsi sangat menarik okay? HAHAHA. Gituew kan! Riak sangat statement kau Jijah! HAHAHAHA.

Rasanya Jijah hendak noktahkan penulisan Jijah sampai disini dulu. Tapi sebelum itu nak berkongsi sekeping saja gambar. Sekeping saja dulu sudah cukup. Banyak-banyak nanti orang meluat kan? HAHAHA. 


Macam dah lama Jijah tak bergambar dengan Aaron Aziz khen?

HAHAHAHA.

Statement minta di tampar lagi.

OKBAI.

Terima kasih sudi baca entri ini :)


1 comment:

msredcheesecake said...

Owhhh hensemnya aaron aziz...hhaaa