Home

Wednesday, April 8, 2015

Rindu Kitew Kew? *lempang*

Sebenarnya , kalau ikutkan tak larat sangat nak ketuk kibod. Tapi dasar kegeletisan tinggi dan melampau , jadi ketuk juga kibod walaupun mata sekejap bukak sekejap tutup sambil mengetuk kibod ni khen? HAHAHAHAHA.

Bukan main lagi si Jijah ni khen? Kalau tak dramatik memang tak sah kan? Haruslah kan! Dah kata nama samaran Diva Pora kan? Haruslah ada unsur dramatik dan sebagainya kan? HAHAHAHA.

Bila diri sendiri geletis nak mengetuk kibod tapi tak tahu nak ketuk kibod pasal apa , memang lah entri ini jadi huru hara sikit isi-nya. Maafkan saya! Kalau ikutkan ada beberapa entri basi yang tertangguh di tengah jalan. Tak sempat nak selesaikan dek kerana kebizian masa sama ada untuk urusan kerja serius , kerja separa serius atau kerja lagho ehhhh? HAHAHAHA. Jadi sekarang tengah mencari masa yang sesuai untuk mengetuk kibod bagi entri-entri basi tersebut. 

Lagipun tahu korang semua basi atau tidak , korang bantai baca jugak kan? HEHEHE. Yakin saja si Jijah ni khen? Entah-entah orang menyampah kot baca setiap entri si Jijah ni kan? Kita bukan tahu sejauh mana orang suka baca penulisan kita dan setinggi mana kebencian orang pada tulisan kita kan? Tapi tak apalah , suka atau tidak , itu pilihan mereka. Jijah pun tak mampu nak puaskan hati semua orang. Lagipun kalau nak jaga hati setiap seorang rasanya memang sampai bila-bila tak akan ada hati yang terjaga kan? Gittuew! 

Nak tulis banyak-banyak dan panjang-panjang pun tiada guna lagi. Sebab buat korang mengantuk sahaja nanti kan? Atau ada yang rindu kitew tulis pepanjang ni? Eh! HAHAHAH sekali lagi yakin dan perasan sungguh si Jijah ni! HAHAHAHA. Dah lah , malas tulis apa-apa lagi. Nah sekeping gambar dari Kota Keriangan katanya! :p


Jijah & Syarul Ridzwan lagi?!!

Ya , betul lettuww! HAHAHAHA.

Hai Tengku Zaril! Auwch! HAHAHAHA

okdahbai!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: