Home

Wednesday, January 14, 2015

Teaser Hati Perempuan.. Ada Yang Tak Sabar Ke?

Sebenarnya entri kali ini bukan entri yang panjang lebar seperti yang sebelum ini. Entri ini akan dicuba untuk menjadi short , simple and sweet. Eh? HAHAHAHA. Haruslah kena juga buat short entri untuk pastikan orang tak bosan dengan belog picisan ini. Karang orang naik muak pula bila lihat aku asyik tulis pepanjang dengan bahasa pondan tak siap tu kan?HAHAHA.

Hari Sabtu lepas aku berkesempatan untuk berkunjung ke lokasi penggambaraan Hati Perempuan yang bakal menyusul di slot Akasia akan datang. Kebetulan ada haluan ke arah sana bersama teman-teman aku , jadi aku pun pergi ke sana. Oh untuk yang tidak mengetahui , Hati Perempuan merupakan sebuah novel yang telah diadaptasi kepada drama. Memang trendy sekarang menghasilkan drama melalui adaptasi novel kan? Saja kongsi info supaya korang pergi cari novel tersebut cepat-cepat! Aku jamin , korang pasti suka. Eh itu nanti aku kasi review novel pula. HAHAHA , kelam kabut hidup hakak dik sebab tiba-tiba banyak pula entri yang bakal menyusul nanti. Almaklumlah tengah mood rajin katakau!

Jadinya , Hati Perempuan dilakonkan oleh Syarul Ridzwan , Mia Ahmad dan ramai lagi. Lagipun ini cuma teaser saja. Sahaja okay? Nak kasi korang ambil mood sikit-sikit dulu. Tambah pula kalau korang baca novel-nya nanti , lagi lah korang akan berasa geletis seperti Jijah rasa sekarang! HAHAHAH , statement meminta sungguh.

So , nah sekeping gambar Tengku Zaril a.k.a Syarul Ridzwan untuk tatapan korang. Ambil mood dulu. Kasi sekeping gambar dulu. Later , kita kasi berkeping-keping gambar sampai korang rasa nak kiss kiri kanan pipi aku kan? Ewah ewah makenonnnnn hahahahaha.


Dapat ambil feel ke tidhokkk ni?

Ada yang dah tak sabar ke ni?

HAHAHAHA.

Kita kasi sikit-sikit dulu okay? Nanti Jijah kasi banyak-banyak sampai penat korang berguling merangkak dan mencakar okay? HAHAHA. Eceh! Ada peminat Syarul Ridzwan yang menyinggah dalam belog picisan ni tak? Hihihi.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

5 comments:

Unknown said...

😍😍😍😍😘😘😘 tak sabarrr

Yanie said...

Suka2 Ijah....Thk Q so much ....AUMMM

Anonymous said...

Saya saya peminat SR.... ❤️ Deina

wani said...

hahaha..mmg ngh xsbr pon...siap pegi cari kt popular novel nie...sba watak #TZ tu mmg sesuai ngn abg syarul nie haa...cpt ckit bln3..haha

Anonymous said...

nakkkkkk videoooooooooooo hihihi