Home

Friday, November 27, 2015

Gambar-Gambar Di Sekitar Kejutan Harijadi Siti Nordiana.

Kalau entri sebelum ini , Jijah ada memberi sedikit teaser untuk Kejutan Harijadi Siti Nordiana kan? Kali ini setelah mencuri sedikit masa tidur berdengkur ehhh dapat lah juga Jijah mengetuk kibod khen? Hihiks.

Nak dijadikan cherita , semenjak menonton Gegar Vaganza , Jijah memang tertarik dengan suara dan personaliti Siti Nordiana. Entahlah , dia semacam ada aura yang kau akan statik tengok persembahan dia berulang kali macam kena pukau. Hambik bahasa Jijah khen? Pukau terussss!

Jadinya minggu lepas , rakan Jijah , Kaka Lynn mengajak untuk ke Konsert Gegar Vaganza sekali harung pergi ke Kejutan Harijadi Siti Nordiana yang dianjurkan oleh fanclub Nana sendiri iaitu Siti Nordiana FC. Kerlast kau Nana! Hahahahaha..

Tulis pepanjang pun bakal membuat korang menguap beratus kali khen? Jadinya meh kita tengok gambar. Maaflah , gambar tak ikut susunan mana pun. Biasalah mengetuk kibod sesambil kalut khen? Hihiks.

Ooopssss , sebelum terlupa. Kejutan harijadi untuk Siti Nordiana ni telah dibuat di Hayaki Cafe , Shah Alam. Aduhaiiii , teringat kembali keenakkan Nasi Kukus Ayam Dara yang enak itu! Eh? HAHAHAHA. Okay jom tengok gambar :p



Emcee of the day!

Kerlasttt Kaka Lynn!


Simple but Nice.

Lepas ni mungkin boleh mintak sponsor yang lagi havoc khen ? :p

Ewah!



Kek Microfon!

Comel kan?


KEK INI SEDAP!

SERIOUS!

RED VELVET TAPI ADA COKLAT!

MAIGODDDD SEDAPPP KAU! Hahahahahaha

Bayangkan kejutan harijadi ini diadakan selepas habis tayangan Gegar Vaganza. Boleh bayangkan tak pukul berapa? Tapi nak tunggu Nana habis press conference dan datang ke Hayaki Cafe tu bukan main cincai dalam 10 minit 20 minit uolsss! Dalam pukul 12.45-1 pagi baru Nana sampai ke situ. Iyelah , dah namanya surprised kan? Kena lah pandai-pandai aturkan khen? Mana boleh habis Gegar Vaganza pukul 11.30 lepas seminit pergi buat kejutan khen? Ingat ini kejutan AF ke hapeee? HAHAHAHA.

Makanya , setelah beberapa tika menanti Nana untuk dikejutkan...


SURPRISEEEEEEEEE!!!!

HAHAHAH terusss bergegar gambar haku kau!

Ini lah effect Oppo R7 Lite katakau!


Gegar begini adalah seni untuk gambar okay?

HAHAHAH tak nak kalah!


Haaa ini bukan nak ajak berdangdut walaupun tema minggu ini dangdut rock khen?

Tapi masa ni Nana tengah alih posisi nak tepuk tangan!

Ekekekeke , kena explain nanti orang assume memacam kang!

choyyyyyy

Alhamdulillah , kejutan untuk Nana berjaya konsepnya walaupun ada huru hara sana sini sikit tapi pejam mata ajelah. Biasalah tu , masing-masing baru pertama kali khen? Mana ada orang terus perfect takde compang comping sana sini khen? Apa yang penting learn the lesson gituhhh. Bukan lepas tu buat lagi dan terus tak endahkan khen?

Begitulah tehtiber kau kasi nasehat kekonon bajet bagus lettuew? HAHAHAHA. Okay meh sambung tengok gambar sebelum haku kena baling tepung kang! HAHAHAHA.








COMEL KE TIDHOKKK NANA NI OI?!

Puas ke tidhokkk tengok gambar? Kihkih. Apaaaaaa? Tak puas? Uishhhhhh. Nah hamiklah lagi tengok gambar ittuew :p




Macam biasa , haku yang over! Nana duk lah sopan santun ayu begitu khen?!

HAHAHAHAH.


Kak Azza Elite yang super duper sweet :D


Kemahen Erry Putra pojaan hati Kaka Lynn memuncungkan mulut khen? 

HAHAHAHA mati kena tikam nanti keekekke



#PadihumaFC buat perangai walaupun muka masing-masing nampak lesu!

DAH PUKUL 2 PAGI OI MASA NI!

HAHAHA.


Kaka Lynn & Jijah bersama orang kuat Siti Nordiana FC ; Zuhdi :D





Orang-orang disebalik Siti Nordiana FC!

Panjang berjela ke tidhokkk entri ini? HAHAHA dah nama pun entri bergambar khen? Mestilah kena kasi tulis pepanjang dan cecantik khen? Iyer tahu Jijah memang cantik. kahkah perasan lah kau Jijah!

Anyway , Jijah berasa seronok pada tempoh hari. Cukup santai bersama Nana tapi semua orang pun happy! Orang kata , untuk sesebuah majlis artis bersama peminat bukanlah perlu sesuatu yang mewah dan gah. Tapi kadangkala cukuplah ianya ada privasi , santai dan menggembirakan setiap orang yang hadir. Congrats Siti Nordiana FC!

Untuk Nana , Happy Belated Birthday! Semoga Allah panjangkan umur , murahkan rezeki , diberikan kesihatan yang baik dan semoga terus berjaya dalam apa jua yang awak lakukan serta diberikan kebahagiaan untuk diri awak bersama anak awak Nana. Amin , insyaAllah. Jadi mana ynag meminati Nana tu , seronok ke tidhokkk baca entri ini? :)

Terima kasih sudi baca entri ini :)


3 comments:

Anem Arnamee said...

Bestnya Jijah. Hahaha. Kelako entri ni. Jeles sikit, tapi suka baca. Ekekeke. Kerlass gitu. Happy belated birthday Nana! Xoxo.

KHALID said...

Dulu x brapa minat nana ni tp pas tgk die kt gegarvaganza terus minat gilos :)

Jom Terjah : Fesyen Lelaki Popular yang.. Perlu ke?

Anonymous said...

yay...mekaseh jijah.rasa mcm kaka yg sambut besday.Nana/Kaka...dekat2 la tu.hikksss...larriikkkk.