Home

Monday, November 30, 2015

Nak Tuan Anas Mikael Ke Nak Aaron Aziz?

Amboi! Tajuk entri ini bukan main lagi khen? Ada rasa nak cecubit manja pipi Jijah yang takde beza macam kuih pau ni tak? Kehkehkeh. Eh cecubit manja bukan sesedap percuma je. Sekali cubit termasuk GST RM 5.30 tau! Kahkahkah , merepek lah kau Jijah!

Sebenarnya Jijah ada satu entri basi yang nak diketuk-kibod-kan dan update di dalam belog picisan ini. Namun seperti alasan sebelum ini , masa cukup mencemburui Jijah. Kadang-kadang waktu untuk tidur pun tinggal sipi-sipi sahaja. Apatah lagi hendak membuka laptop dan mengetuk kibod khen? Begituuuulah sokmo alasannya. Ekekekeke.

Jadinya , macam biasa. Jijah kasi teaser dulu. Antara nak update mengenai Meet & Greet Tuan Anas Mikael bersama peminat atau nak Jijah update mengenai Aaronators FC 4th Anniversary yang baru aje berlangsung Sabtu lepas? Haaaa pilih cepat! Ekekekeke , bukan main lagi suruh pilih memilih khen? Dah macam pilih kain ghupenya :p




Tuan Anas Mikael atau Aaron Aziz?

Ewah!

Bukan main lagi si Jijah ni kasi pilihan khen? Biasalah Jijah kan? Suka aci acah-acah main teka teki begitu. InsyaAllah dalam minggu ini juga salah satu entri itu akan Jijah usahakan untuk ditulis sepantas yang mungkin. Lagipun nak share kemeriahan yang luar biasa Jijah lihat pada Meet & Greet Tuan Anas Mikael serta di Anniversary Aaronators FC. Semua ini wajib diketuk-kibodkan supaya akan tersimpan rapi bukan sahaja dalam memori tetapi dalam belog picisan ini juga. Dah lupa ke? Ini kan belog Aaron Aziz jugak *emotikon nangis ketawa* HAHAHAAHAHAH.

Jadi , sampai sini dulu lah ya? Nanti Jijah ketuk kibod lagi. Semoga kerajinan seiring dengan masa yang mencukupi untuk diketuk-kibod nanti. Almaklumlah , Jijah ni khen kena ada mood yang seiring baru lah entri nampak vogeh da vazz khen? Ekekekeke. Okbai!


Terima kasih sudi baca entri ini :) 

No comments: