Home

Tuesday, September 6, 2016

Edisi Kehidupan : Sesi Menenangkan Diri di Regalia Residence & Helipad Heli Lounge Bar Menara KH.

Kalau malas hendak tulis panjang-panjang boleh tak? Tapi macam tak seronok pula kalau tidak tulis panjang-panjang kan? Rasa macam entri itu sendu betul. HAHAHAHA. Kononnya, bila header baru sudah bertukar mood hendak menulis akan makin bertambah. Kikiki. Tapi adalah sikit-sikit mood tu. Cuma belum sepenuhnya kan? HAHAHAHA alasan! :p

Kali ini Jijah hendak kasi sedikit teaser tentang aktiviti menenangkan diri Jijah pada minggu lepas. Biasalah , bila terdapat cuti panjang sikit , mula lah terasa hendak merayap ke mana-mana khen? Kikikiki. Memandangkan ini teaser sahaja dahulu. Jadi kita tengok gambar dahulu. Okay?



Tumpang merayap di Capri by Fraser KL.


Sambut Kemerdekaan di Regalia Residence @ Jalan Sultan Ismail.


Helipad @ Heli Lounge Bar Menara KH.

Memang menakjubkan betul perasaan melihat keindahan pemandangan begini. Rasa tenang jiwa. Rasa sangat segar! SubhanaAllah. Kalau diizinkan sekali lagi , ke salah satu tempat yang berada dalam gambar tersebut , pasti akan pergi sekali lagi. Terutama bila jiwa kau tengah kacau macam sikit lagi nak berterabur hati dan perasaan kau , dan tiba-tiba ditemukan dengan pemandangan begini. Memang cukup menenangkan perasaan.

Ini aktiviti Jijah sepanjang minggu lepas. Korang buat apa bila dapat cuti panjang tempoh hari? :)

Terima kasih sudi baca entri ini :)


No comments: