Home

Tuesday, June 5, 2012

Rezeki Jun :: BE Muncul Lagi !

Akhirnya Jijah kembali mengetuk kibod netbook kesayangan setelah hampir beberapa hari emosi terganggu dek kerana macam-macam perkara yang terjadi dalam kehidupan Jijah. Di kala Jijah terasa hari-hari Jijah berlalu dengan kelam tanpa cahaya akhirnya ada juga cahaya yang menyinari dengan kehadiran Buffered Earning dalam belog kesayangan. Sebenarnya tidak lah memberi sinar mana pun tapi ada lah jugak yang boleh membuat Jijah tersenyum seketika kan? Okay let's forget about something yang mendukacitakan hati. Let's move on for a better and great news anyway.

Alhamdulillah tadi ketika gegedik check Nuffnang tengok-tengok dapat Buffered Earning baru lagi. Bersyukur sangat-sangat memandangkan hampir seminggu dua juga tak dapat BE baru. Memang belog ini jadi sendu seketika tanpa BE baru. Tapi sekarang dah digantikan dengan BE baru. Harap-harap mampu bertahan lama sikit dan mampu kumpul nilai banyak sikit. HIHIHI *pang* Hahahah.


Thank You Shell Advance 2012 :')

Thank You Nuffnang :')

Tak sangka dapat lagi BE dari Nuffnang. Syukur sebab berpeluang lagi merasa rezeki BE dari Nuffnang. InsyaAllah lepas ini akan gigih lah sedikit untuk mengupdate belog kan? Hihihihi. Tapi tengah terfikir juga ni nak update apa ye? Dah macam tak ada idea nak update apa-apa. Nak update pasal entry basi , rasanya sudah cukuplah kot. Nanti-nanti aje Jijah update entry yang ada muka Aaron Aziz ye. Sekarang macam hilang mood untuk update apa-apa pasal hiburan. Ada mood lagi tapi bila nak menulis terasa macam pfttttt , kata kau Jijah! :p

So insyaAllah nanti bila ada masa lapang , Jijah update lagi. As usual , last but not least ..


Kadangkala Tuhan hilangkan sekejap mentari , lalu Dia datangkan kilat dan guruh .

Puas kita mencari dan menanti di mana mentari , rupa-rupanya Allah ingin hadiahkan 

kita pelangi-Nya yang indah

:')

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

7 comments:

dear anies said...

kn blanje nnt ni ;-)

Myra Jay said...

Tahniah dapat BE :)

Moga masyuk!!! :)

Ardini Humaira said...

bertuahnya... dni setahun dah tak ado BE hehe

miloaiskurangmanis said...

NO KOMEN!

*jeles sehhhhh!~*
hak hak hak

[leily.laily] said...

tahniah,
blog kite non- ado be mau bertandang, hwaaaaa!

Anonymous said...

tahniah, bestnya

tiefazatie said...

untungnya!
tahniah!