Home

Monday, June 18, 2012

Random 123. Boleh?

Sebenarnya sejak tadi jari asyik mengetuk kibod untuk mengupdate sesuatu dalam belog ini. Tapi malangnya idea sedikit pun tidak ada yang terkeluar dari benak fikiran ini. Jijah memang suka tweet merapu tetapi tidak sesekali untuk mengupdate merapu meraban walaupun kadangkala memang ada juga ter-merapu meraban semua ini kan? Kalau semua benda Jijah nak merapu macam tak seronok lah pulak kan? HEHE , tengok tu membebel tak tentu pasal pulak kan?

Hujung minggu Jijah memang dipenuhi dengan macam-macam aktiviti. Minggu lepas pun memang banyak perkara yang terjadi sehingga Jijah pun tidak sempat untuk mengupdate apa-apa. Letih betul menghadap hari-hari pada minggu lepas. Letih otak dan letih badan! Bayangkanlah macam mana bila kedua-dua sekali letih kan? Terasa nak berguling-guling atas katil sahaja rasa tau! Begitulah.

Minggu ini insyaAllah Jijah akan update tentang macam-macam yang tidak sempat diupdate pada minggu lepas. Asyik berjanji kalau tak buat pun tak guna kan? Harap-harap minggu ini masih ada kesempatan untuk melakukan semua itu. InsyaAllah. So as usual , jom lihat teaser dahulu cherita-cherita yang akan diupdate pada minggu ini. Gituew! :p


siapakah gerangan Jejaka ini?
uols kenalkah?

hikhikhik.


ada apa dengan Aku , Kau & Dia?

Heh heh heh. Dua aje gambar nya. Gaya tulis dekat atas tadi macam banyak betul gambar yang kengkonon nak update minggu ini tu kan? HIHIHI. Tapi insyaAllah minggu ini akan update lagi banyak dari kebiasaan. Sebabnya semalam check Nuffnang , alhamdulillah aku dapat lagi satu buffered earning. Syukur sangat-sangat dapat lagi satu BE disaat aku sudah ada satu BE yang lain itu. Rezeki itu tak siapa yang boleh tahu kan? HEHE. 


thank you Samsung Galaxy SIII Launch :')

thank you Nuffnang :')

Entri kali ini memang random 123 lah sangat. Tapi memang sungguh aku sangat ketandusan idea nak menulis kali ini. Ya Allah.. Mungkin sebab dah terlalu lama tak menulis kot? HEHE. Mungkin juga lah. So uols , apa cherita hujung minggu korang?

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

6 comments:

miloaiskurangmanis said...

hujung minggu - makan - tido aje....
mood kelaut sebab masih dalam jiwa kacau

kekure said...

Motip dok ulang tayang pantun ni ja?Kalau tak komen comel apa natijahnya?

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hamboiiii main teka teki plak dia....sahih dan yakin...yakni abe bergigi besi AF tue awwwwww S nama di beri khennnnnnnnn :p

Myra Jay said...

Tahniah untuk BE :)

Keep on blogging ya :)

tiefazatie said...

best tue dpt be yg gempak2 nie!

Asmara said...

tak tau. cepat nak tengok! hehe..