Home

Thursday, June 28, 2012

Shahir AF8 Pun Baca Belog Jijah? Benarkah?Benarkah? *pangggggg

Korang masih ingat tak aku pernah buat entri tentang Hi Tea Bersama Shahir AF8? Ingat atau tidak? Jika korang masih ingat , aku ada bercherita sikit sambil di selitkan beberapa keping gambar Shahir gituh kan! Aku seperti biasa lah , kalau aku menulis apa-apa cherita aku akan peromot dekat semua peminat-peminat artis itu if aku tulis entri mengenai artis. Terutama bila banyak gambar yang aku nak kongsi kan , aku memang sangat suka untuk berkongsi untuk tatapan peminat mereka juga. 

Jadi bila aku sudah peromot entri-entri ini , aku sangat tidak menyangka artis yang aku bercherita tentang kehenseman dan kekachakan nya itu *guling-guling* turut membaca entri aku okes? Aku sama sekali tidak menyangka pun. Aku sedar belog aku ini sekadar belog picisan sahaja. Bukan belog yang gah seperti belog-belog hiburan yang lain. Tapi Shahir turut berkesempatan meluangkan masa untuk membaca belog aku yang penuh dengan dramatik ini kan? Hahahah , tetibe rasa malu sebab entri aku sangat lah banyak drama dan aku rasa aku sangat-sangat banyak merapu dalam entri itu. Ececece , tetibe malu banyak pulak bila Shahir dah baca entri kau ye Jah? *pangggggg

Anyway , bila kawan aku Shaza bagitahu yang Shahir baca entri tersebut , aku memang terus terasa nak terloncat , terlompat dan guling-guling sekaligus. Maafkan saya Shahir kerana terlebih excited. Saya memang begini. *tunduk malu* HAHAH , memang wajib di pangggggg Jijah ni ! Gedik sangat! Bila saja aku dapat tahu yang Shahir baca tu , aku terus suruh kawan aku buat video bukti okes? Hello wajib lah mek nak bagitahu semua orang khen retis pun masuk jejak sembah ratu membaca belog ai yang sekadar picisan ini khen?HAHAHAHA , ayat kau Jah memang betul orang terasa nak pangggg kau! Mohon bertabah semua! Ekekekek. 

And and and and and and okay enough Jijah. And I can't thank you enough to Shaza for this video. Video yang membuatkan Jijah tersenyum sampai ke telinga. Video yang membuat Jijah tengah marah pun masih mampu tersenyum. Keh Keh Keh Keh Keh. Tak mampu betul kawal perasaan yang over gediks begini. Sangat tak mampu. Maafkan saya sekali lagi. Hahahah.

Jommmmmm tengok video ini uols! :')


Hah! Shahir sebut nama Jijah!
Shahir sebut PANGGGGGGG!

okay Shahir Panggggg awak itu membuatkan Jijah tersenyum tersengih tak berhenti okes?
keh keh keh keh keh
maafkan saya -___-'

Video ini kawan aku yang ambilkan. Aku sangat-sangat berterima kasih dekat Shaza! Sangat-sangat berterima kasih sebab sudi ambilkan video ini. HEHE. Kawan awak yang seorang ni tengah excited , so saya yakin awak faham keadaan saya waktu itu :p Hahaha. Sayang sayang awak ketat-ketat ye Pah sebab sudi ambilkan video ini. Ekekekek. 

So , sebenarnya sengaja nak tulis secara gediks pasal ini. Aku sebenarnya lebih kepada terharu sebab Shahir sudi membaca tentang entri aku. Tak lupa juga peminat-peminat Shahir yang bakal menjadi peminat belog Jijah yang sudi membaca entri Jijah dan hampir kesemua menyukai entri tersebut. Amboi mampoooo uols peminat artis aku buat jadi peminat belog aku? HAHAHA *panggggg

Aku ada baca setiap komen yang orang komen tentang entri yang aku tulis tempoh hari. Ramai yang menyukai. Aku sangat terharu membaca setiap komen. Aku sangat menghargai setiap daripada korang yang datang membaca entri di belog picisan aku ini. Maaf andai kekurangan dalam penulisan aku. Aku cuma menulis berdasarkan apa yang aku rasa dan begitulah cara aku menulis. Andai korang rasa menarik dan best , maka aku juga akan turut merasai begitu dan bersyukur. Andai sebaliknya , aku akan cuba menulis dengan gaya yang lebih menarik tetapi masih tehtap dengan gaya dramatik aku kan? Ngeeeee. 

Okay lah. Aku pun rasa entri ini sudah cukup panjang , gedik dan dramatik kan? Lebih baik aku berhenti menulis daripada terus merapu , meraban , menggedik dan dramatik kan? Nanti makin panjang dan parah entri ini nanti. Ekekeke. Apa-apa pun terima kasih Shahir kerana sudi membaca entri yang lepas. Jijah sangat menghargai nya :)

Terima kasih sudi baca entri ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

6 comments:

Asmara said...

mmg curlast kau jah! hihi.. encem dan nmpk macho gak shahir ni kan. isk ketinggalan betul ngan artis msia ni. tetiba jadi minat pulak kat shahir ni. muahahaha..
eh lagu dia apa yg best ek. harus ku cari kat utube jap gi. ngee..

Hani Shaklee said...

hahaha..tak tahan ...hehe

tiefazatie said...

wah..dasat2..hebat la ko jah!

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

jijah dah makin pemes
malu2 neko plak abe bergg besi ni nak bagi ucapan ngeee

Unknown said...

makin handsome pulak si shahir ni ek..RCW minat lagi dengan dia ker idak ?

miloaiskurangmanis said...

curlasttttttttttt!~ kau nyahhhhhh!~
lepas ni makin ramai le retis2 masuk blog uols
tahniah hoccay!