Home

Tuesday, July 10, 2012

Nak update... Tapi Nak Update Apa Jangggggg Oiiii?

Entri yang tidak ada apa-apa motif. Sekadar nak mengetuk kibod untuk mengupdate belog semata-mata untuk menghilangkan bosan. Ada beberapa entri dalam draft yang tidak terasa untuk dipublishkan lagi. Maka biarkan lah dulu entri-entri tersebut dibiarkan peram perkasam untuk beberapa tika. 

Ada banyak sangat entri yang penuh dengan gambar akan menyusul selepas ini. Tapi bukan hari ini yang pasti. Kalau boleh memang nak update cepat-cepat. Tapi malang nya mesti tak berjaya juga nak habiskan update. Haih. 


Kekdahnya nak update apa Jangggggg oiiiii?



errr kembang semangkuk nya hidung Jijah -__-'
paswah.


errr tak ada mohtif tepek gambar ni. :p

HAHA , memang tak ada motif langsung gambar yang ditepek itu. Semalam tengok folder gambar dan terus pergi edit. Padahal nak update benda lain tapi akhirnya update benda lain. Hoh. Selalu begitu kan? Sekarang ni cuma ada mood nak edit gambar tapi nak update dalam belog macam malas sedikit. Mungkin sebab bila aku update belog beserta gambar dan cherita , ada saja yang mengulas itu dan ini. Bukan tak nak terima pandangan tapi banyak yang memberi pandangan berbentuk tidak menggalakkan Jijah menulis. Haruslah dipandang enteng sahaja kan? Harus juga mood Jijah untuk menulis dengan ceria walaupun sebenarnya lebih kepada merapu lari sedikit sebanyak kan?! Kisahnya!

HEHE, baiklah. Jijah pun nak berhenti mengetuk kibod dahulu kekdahnya. Nak berehat awal sedikit. Batuk Jijah ni kadang-kadang okay, kadang-kadang tidak. Maka haruslah asyik keletihan saja. Asyik lemau saja badan ni. Sadis sangat. So nak berehat awal , malam ni :)

Terima kasih sudi baca entri ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 


4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ok

menanti next entry dari anda

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

maintain nyer faizal hussien tue
badan x naik langsung la

tiefazatie said...

update je apa2 suka!hee

miloaiskurangmanis said...

banyakkan berehat mek...
jangan sokmo aje nak meredah KL skodeng retis ye!