Home

Monday, July 9, 2012

Senja Petang

Hujung minggu yang telah berlalu sempat Jijah mengambil kesempatan untuk bercuti dan menenangkan fikiran dari hiruk pikuk KL yang tak pernah surut itu. Sekadar pergi bercuti ala kadar sahaja dan bukan pergi tempat gah yang mana pun. Asalkan dapat tenangkan fikiran dan dapat lari sebentar dari segala masalah yang tidak pernah gheti nak beralih , itu pun sudah cukup. 

It just simple holiday in Port Dickson. Dah lama sebenarnya tak pergi ke sana semenjak dah besar panjang ni. Dulu asal boleh tetiap minggu gamaknya pergi sana sebab tempat yang ada pantai dan paling dekat untuk pergi bercuti kan! Tapi sekarang tempat tu dah tak bersih macam dulu. Tapi sebenarnya juga Jijah bukan nak bercherita pasal percutian ke PD ni actually. Cuma sebab dalam kepala ni teringin nak update , nak update , nak update , maka cherita lah sikit-sikit kan ?!

Kekdahnya....hujung minggu uols macam mana? HEHE , Alhamdulillah , hujung minggu Jijah memang terisi aktiviti yang macam-macam bersama-sama orang yang Jijah sayang ketat-ketat. Oh sebelum terlupa sekali lagi terkejut dan gembira  melihat Nuffnang apabila ada lagi 1 Buffered Earning muncul. Alhamdulillah , rezeki dari Nuffnang ini nampaknya macam tak mahu berhenti dan Jijah sangat-sangat bersyukur. 


thank you Unilever AXE Island :')

thank you Nuffnang :')

Alhamdulillah rezeki lagi. Meskipun nilai masih giat lagi nak kumpul tapi sikit-sikit lama-lama jadi bukit iye dok? HEHE. Aku pun sekarang masih lagi batuk tapi dah tak demam lagi. Masih lagi sempat bercuti kan sakit-sakit pun? Alhamdulillah masa bercuti tak ada pun rasa batuk menggila, demam panas atau sakit kepala tahap migraine. Mungkin otak sangat bebas ketika itu sehingga badan pun terasa seronok buat apa sahaja. Nampak sangat mindset Jijah masa dekat KL tak betul ni :/ Sobs. Cepat sihat ye Jijah sayang (eh ?!) Puasa tak lama lagi dah ni , tak mahu lah berpuasa sambil sakit. Seksa juga nanti :(

Begitulah kan... Jijah pun nak rehat lagi puas-puas sebelum mengupdate macam-macam dalam belog ni. HEHE. Oh ya last but not least. Teaser...boleh macam itu? :p


Senja Petang di Port Dickson

Terima kasih sudi baca entri ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

7 comments:

Saya Disini said...

bestnye..tahniah

aanie said...

pegi PD dgn family ke?

byknya dpt be...best!!

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

rezeki lagik uols ngeee
nnt ai pong nak gi PD gak ahaks!!

miloais milo said...

best banget berhujung minggu di tepian pantai...

siap buat teaser lagi uols!

tiefazatie said...

wah..untungnya kamu..byk sungguh be nie..hee

btw..best tue g bercuti!hee

Hanis MY said...

Auw terbaik la gambar jijah tu. tahniah dpt be

Asmara said...

cantiknya gambr last tu! suka sangat! ;D