Home

Monday, December 3, 2012

Hello Disember!

Macam tak percaya yang sekarang sudah memasuki bulan Disember. Terasa seperti baru sahaja meraikan tahun baru 2012 semalam. Tengok-tengok sudah bulan Disember bermakna 2013 semakin menghampiri kita semua. Oh wow! Cepat betul masa berlalu kan? Sedar-sedar nanti karang sudah masuk tahun baru pula.

Sebenarnya ada banyak entri tertangguh yang nak diupdate. Tapi seperti biasa benda yang bertangguh semakin ditangguhkan lagi. Kalau boleh sebelum berakhirnya 2012 , Jijah akan gigihkan diri untuk mengupdate juga dalam belog kesayangan. Rugi pula kalau sudah penat-penat pergi event tersebut tapi tidak update apa-apa kan? InsyaAllah akan diusahakan untuk mengupdate semua entri basi yang memang sudah cukup basi itu. Katanyeeee.

Anyway , a new month , a new hope for me. November memang salah satu bulan yang sangat mencabar untuk Jijah. Ada banyak sangat dugaan dan juga cabaran yang sangat-sangat menguji fizikal dan mental Jijah. Kadangkala macam tak percaya diri sendiri menempuh semua itu. Tapi Jijah percaya Allah berikan setiap ujian pada hambaNya andai hambaNya itu tidak mampu. Alhamdulillah. Jijah masih lagi kuat dengan segala macam yang berlaku. Rasanya dalam banyak-banyak bulan dalam tahun 2012 , November lah paling banyak Jijah migraine. November juga paling banyak barang kesayangan buat hal. Memang terasa nak pengsan bangun balik sajork. Begitulah kau Jijah kan? HEHE.

So , korang semua apa cerita? Suka betul bertanya pasal orang lain khen? Jijah sangat kpochi kekdahnya! Hahahaha... Mesti ramai yang nak pergi holiday masa tengah cuti sekolah kan? Jijah bergolek atas katil sajork tak kira cuti sekolah atau tidak! *DUSSSSHHHHH* 

Eh last but not least. Agak-agak ni kereta siapa yer? Ehem ehem :p


cakkk...kereta siapa agak-agak ni? :p

masalah boncit perut itu tidak dapat dielakkan lagi *meraung*

Okbye.

Terima kasih sudi baca entri ini.

3 comments:

Qhaifa Nur said...

hello disember...
kete siapa tuh jijah..ce citer cantik..

sitiezahim said...

cepat hupdate cik jijah...akak mu ini mao baca hehehehhehe

mizz_aein said...

kereta abg aaron leteww..hee