Home

Monday, December 17, 2012

Teaser :: Dapat Tandatangan Zainal Arief Dengan Kamilia Najwa?

Kali ini cuma nak buat entri ringkas sahaja. Entri yang menyatakan diri ini sangat excited dengan pertemuan secara kecil-kecilan bersama novelis Adam Dan Hawa , Aisya Sofea. Sebenarnya ini bukan kali pertama kami bertemu , tapi kali ini lebih kepada lepak santai bersama Aisya Sofea. Okay untuk cherita pertemuan aku dan Kak Sya , itu kemudian aku akan cherita di lain entri. Hiks.

Sebenarnya Kak Sya ada kasi surprised untuk kami yang bertemu hari itu. Bukan main gembira lagi aku sebab dapat surprised itu. Gituh lah Jijah kan? Excited memang bukan kemain. Gediks sangat! Hahahaha.. Kalau tengok tajuk korang rasa korang boleh agak tak apa benda? Kekdahnya siapa pula Zainal Arief dan Kamilia Najwa ni? Retissss ke diorang? Popular sangat ke diorang? Gituew kau soalan! Mengalahkan Propaganza sangat soalan! Hahahaha..

Kekdahnya Zainal Arief dan Kamilia Najwa ialah watak dalam sebuah novel Aisya Sofea yang telah diadaptasi menjadi sebuah drama iaitu Sehangat Asmara yang dilakonkan oleh Adi Putra dan Rita Rudaini. Hah! Walaupun dah pernah jumpa dan bergambar dengan Adi , Jijah tetap excited dapat surprised dari Kak Sya itu tau. Sebabnya ia sangat ekslusif katanya. Orang lain pun tak ada katanya. Hiks.

Eh eh kata nak tulis pendek-pendek dan ringkas sahaja kan? Tapi terpanjang pula cheritanya kan? Hiks. Meh tengok teaser beberapa keping gambar ini. Dah nama pun teaser tak boleh nak letak gambar banyak-banyak kan? Ngehehehe.


jeng jeng jeng.

Salam Sayang lagi tu uolss! *pengsan bangun balik* hahahaha!


eh paper bag Adam Dan Hawa? poster Adam Dan Hawa?

apa semua ini? *pengsan bangun balik jugak* 

HAHAHAH.

Hiks. Setakat ini hanya gambar itu sahaja yang mampu dikongsi di entri ini. InsyaAllah akan update lain kali untuk cherita penuh mengenai pertemuan Jijah dan Kak Sya serta rakan-rakan lain yang baru bertemu itu. Tapi bukan sekarang yang pastinya. Sebab Jijah memang sebolehnya nak buat entri santai sahaja kali ini. Asyik tulis panjang-panjang pun kadang-kadang tak best jugak kan? Hiks.

So apa cherita weekend korang? :)

4 comments:

Qhaifa Nur said...

Ijah...akak skrg ralit baca novel...best pulak

Dr K said...

amboiiii..sukanya dia dpt jumpa novelis Adam & Hawa....

tunggu la saya jadi penulis novel...nak suruh David Teo terbitkan filem dari novel saya...hahahaha

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Syok nyer blh jmpa then jd geng kiss pp ketat2 gituew
Owh ni drama yg Rita ngan adi Berlakon kt Aussie tu ekkk
Curlastt noks

Myra Jay said...

Huhuuu, jelesnyer... :D