Home

Thursday, March 14, 2013

Rezeki Mac :: CPUV Muncul Dalam Belog Picisan Jijah! Yeay!

Dah lama rasanya Jijah tidak bercherita tentang CPUV atau ramai yang lagi kenal dengan panggila Buffered Earning (BE) kan? Belog picisan macam Jijah ni tak adalah dapat kencang mana pun CPUV nya. Tapi alhamdulillah , setakat sekarang dapat lah jugak tengok nilai Nuffnang Jijah bercambah sedikit demi sedikit kan. HEHE , daripada tak ada langsung kan? Tehehe. Kini yang paling terbaru , dapat sekali lagi merasa sedikit bonus daripada Nuffnang bila muncul 1 CPUV dalam belog picisan Jijah ini.

Harus rasa gembira hati ini kan? Iyelah , memang Jijah pun bergantung harap juga pada belog ini untuk mencari sumber sesuap spagheti kan? Gituew kau Jijah! Sesuap spagheti terus katanya! Hahahah. Kalau tak dramatik ayat Jijah , memang bukan Jijah lah khen? Erhiks. Rasa bersyukur pun ada juga. Sekurang-kurangnya ada juga pendapatan sampingan Jijah kan. Bukan sekadar menulis bodoh-bodoh saja kan? Gituew statement si Diva Pora katanya!


Terima Kasih F1 Event March 2013 :')

Terima Kasih Nuffnang :')

Apa-apa pun aku sangat bersyukur dengan kemunculan CPUV terbaru ini di dalam belog picisan ini. Belog aku memang agak jarang sedikit untuk menerima kemunculan CPUV. Apatah lagi untuk mendapat CPUV berderet-deret kan? Tapi tak apa, aku percaya setiap orang mempunyai rezeki masing-masing. Bila dapat satu CPUV pun sudah cukup buat aku gembira kan. HEHE. 

Korang pula bagaimana? Ada yang sudah dapat CPUV terbaru di dalam belog? Alhamdulillah untuk semua ini :)

Terima kasih sudi baca entri ini :)