Home

Monday, February 10, 2014

Rindu Diva Pora Tak?

Rindu Diva Pora tak? Rindu entri-entri dramatik Diva Pora tak? HAHAHAH , mengundang sungguh pertanyaan kau Jijah! Sebenarnya aku yang rindu nak menulis secara dramatik. Tapi tetap bertanya diva bertanya pula pada orang lain kan? HAHAHA. Well , sekali menjadi diva memang selamanya terus berlagak diva kan? *pangggggg

Kesempatan yang sempit ini memang aku gunakan untuk mengupdate sepantas dan selaju yang boleh. Sebab waktu aku sekarang memang tidak cukup untuk aku terus berdramatik seperti sediakala. Bila ada waktu terus saja menyelit kan? HAHAHA , sadis betul dengan kehidupan sendiri kan?

Sebenarnya tak nak tulis entri ini panjang-panjang pun. Sebab memang tengah tak larat dan sangat penat dek kerana kekurangan tidur. Jadi memang entri ini akan menjadi pendek dan tidak akan panjang seperti selalu khen? Kekadang jari jemari tembun ini lenguh jua nak mengetuk kibod menulis entri panjang berjela khen? HAHAHAHA.

Tapi sebelum entri dititik-noktahkan , tetap jua nak tepek menepek sekeping gambar khen? Haruslah! Khas untuk semua yang merindui Jijah. Eh? HAHAHAHA.


HAHAHA.

Memang masa tengah snap gambar ini , diri sendiri terasa macam comel sangat!

Walaupun hakikatnya... HAHAHAHA.

okbai.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: