Home

Thursday, May 12, 2016

[Teaser] : Seindah Takdir Cinta Lakonan Saharul Ridzwan , Amyra Rosli & Redza Rosli Di Slot Akasia.

Rasanya macam sudah lama Jijah sudah tidak ada update mengenai drama Akasia khen? Mesti ada yang ternanti-nanti Jijah tulis mengenai drama Akasia khen? Mesti dah ada yang rindu khen? Kahkahkah , kalau tak perasan memang bukan Jijah kan! HAHAHAHA.

Kali ini Jijah nak mengajak korang untuk menonton drama Akasia yang bakal bersiaran tidak lama sahaja lagi iaitu Seindah Takdir Cinta. Seindah Takdir Cinta merupakan adaptasi novel dari penulis Kamsiah Abu dan drama ini diarahkan oleh Zulhuzaimy. Drama ini dilakonkan oleh Saharul Ridzwan , Amyra Rosli & Redza Rosli. Bila tengok barisan nama pelakon ada yang dah tak sabar ke? Hihiks.

Memandangkan Jijah sekadar nak kasi teaser sahaja , jadi Jijah cuma update yang ringkas-ringkas sahaja. Orang kata, acah-acah manja sahaja. Nanti Jijah update dengan banyak lagi gambar menarik beserta sinopsis untuk drama ini okay? Mesti ramai peminat Saharul Ridzwan , Amyra Rosli serta Redza Rosli yang ternanti-nanti khen? Hopcozlah! Jadi dah nama pun teaser , kita kasi gambar acah-acah manja dulu okay?






Haaaaaa.. acah-acah manja pun dapat lah jugak khen korang tengok wajah artis kesayangan korang tu khen? Mesti seronok lettuew! Nanti Jijah update lagi okay? Apa yang penting , jangan lupa menonton Seindah Takdir Cinta pada 25 Mei nanti di TV3 okay? Muahciked!

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: