Home

Wednesday, November 15, 2017

Edisi Keliru : KL Sea Games 2017 vs Golden Jubilee Polo Tournament.

Sebenarnya memang setiap hari Jijah mengomel kepada diri sendiri , untuk mengupdate belog picisan ini. Tetapi setiap kali setiap hari itu hanya mengomel sahaja NAK UPDATE BELOG NAK UPDATE BELOG NAK UPDATE, pengakhirannya hanya tergantung sepi sahaja okay? Memang sebenarnya bulan lepas adalah bulan yang cukup sibuk untuk Jijah. Sibuk dengan kerja hakiki yang tidak pernah habis. Sibuk pergi mengejar anak raja HAHAHAHA amboi bukan main lagi! 

Memang bulan lepas, hampir setiap minggu ada sahaja acaranya. Ada sahaja programnya. Sehingga terasa sangat kurang rehat. Tambah lagi, bulan lepas juga Jijah akhirnya berjaya juga menjejak Korea untuk pertama kalinya. Alhamdulillah. Jika ada kesempatan yang lebih, Jijah akan berkongsi gambar dan cerita di dalam belog picisan ini okay? Hendak menulis tentang percutian ni, memang kena betul-betul berada dalam mood bercuti. Kena ada sedikit rindu. Kena ada info yang tepat supaya tidak tersalah cherita khen? Nanti Jijah cuba try curi sedikit masa okay untuk berkongsi cherita dengan para pembaca belog picisan Jijah ini. Kikiki.

Berbalik kepada tajuk entri ini. Jijah sebenarnya memang banyak benda hendak dikongsikan di dalam belog picisan ini. Tetapi masa yang cukup mencemburui Jijah ini sudah membawa Jijah ke mana-mana hala entah. Sehingga belog picisan Jijah ini sudah bukan lagi berdebu, tapi bersawang dengan lalang barangkali. Sadis kuasa patpolohpat!

Seperti Jijah bagitahu di awal tadi, bulan lepas Jijah telah pergi ke Brunei secara mengejut atau bahasa lain unplanned trip dengan rerakan yang turut meminati Prince Mateen. Biasalah Jijah, mana pernah buat benda yang plan elok-elok. Semua aci taram last minute gaya macam ada duit sepoloh jota dalam akaun bank (amin kan jelah mana tahu one day HAHAHAHAHA) lepas tu main aci taram sahaja terus ON ON ON katakau! Okay macam over excited pulak tulis pasal ini khen? HAHAHAHA! Maafkan Jijah. Well, well!

Jijah sebenarnya tengah keliru. Keliru sama ada hendak mengupdate tentang yang mana satu dahulu , diantara KL Sea Games 2017 atau Golden Jubilee Polo Tournament? Haruslah keliru sahaja apa-apa yang berkaitan dengan Prince Mateen khen? Lagipun, memang hendak update segala kerja gila yang Jijah lakukan dalam belog picisan ini. Antara kenangan yang Jijah rasa tidak boleh dijual beli. Walaupun orang rasa macam amboi, geletisnya dia! Tapi orang tak tahu pahit manis sesebuah kenangan ittuew! Ewah!

Lagipun sayang ambil gambar banyak-banyak, bersesak sakan, pergi sampai tiga empat kali ke sana ke sini, tapi tak sharing is caring dalam belog picisan khen? HAHAHA! Eleh, macam ada orang nak baca kan! Kezzahhh diknon! Habislah kena kecam kan!

So what entry should be NEXT? 

  • KL Sea Games 2017 (EDISI PENUH KEGIGIHAN MENAPAK SAMPAI 10K STEPS AT PUTRAJAYA)
OR
  • Golden Jubilee Polo Tournament (EDISI ADA DUIT JOTA-JOTA DALAM AKAUN BANK, PRINCE MATEEN COME BY COME BY ON SUNDAY, TERUS BOOKED TICKET PERGI BRUNEI) 

HAHAHAHA meminta-minta betul edisi untuk entri akan datang ni tau! InsyaAllah ada kelapangan nanti, Jijah akan gigihkan diri untuk mengupdate belog picisan ini okay? Harap masih ada yang sudi untuk membaca.




  • KL Sea Games 2017 (EDISI PENUH KEGIGIHAN MENAPAK SAMPAI 10K STEPS AT PUTRAJAYA)




  • Golden Jubilee Polo Tournament (EDISI ADA DUIT JOTA-JOTA DALAM AKAUN BANK, PRINCE MATEEN COME BY COME BY ON SUNDAY, TERUS BOOKED TICKET PERGI BRUNEI) 
LOL! Pilih sekarang! Cepaaaaat!! Aaaaagitchuewlah! :p

Terima kasih sudi membaca entri ini :)



2 comments:

Shee said...

Edisi Menjejak Anak Raja pls!!!

Anonymous said...

KL SeaGames 2017!!!! I went there oso but takdapat lah selfie sakan dgn tm tapi nak tau jugak lah experience you mesti lagi best kan?! 😄 Sempat selfie dgn prince hassanal from Pahang je 🤦🏻‍♀️