Home

Saturday, April 21, 2012

Rezeki Lagi :: Terima Kasih VW Polo Sedan Launch (Phase 2) !

Dikala tengah sibuk menyiapkan part by part untuk cherita jimba ria aku di Genting Highland , aku telah mendapati yang Nuffnang dengan baik hatinya telah memberi belog kesayangan aku lagi satu Buffered Earning. Alhamdulillah. Terasa cukup syukur dengan pemberian BE sekali lagi. Sekarang ini pun masih ada lagi satu BE yang tengah running dalam belog kesayangan. Tak terjangka pun akan dapat lagi BE untuk bulan ini. Heheh.

Bila dapat lagi BE , baru terasa makin bersemangat untuk update belog kan? Kalau tidak hati di pagut lemau semacam aje kan? Hehehe. Tak bagus betul Jijah ni kan? Tapi betul lah, kadang-kadang bila nak update pun rasa semacam aje lemau dia. Ini bila tahu ada BE yang bertandang dalam belog kesayangan , insyaAllah akan diusahakan untuk mengupdate setiap masa. Tapi biasalah bila kita terlebih rajin begini ada saja mulut-mulut orang bercakap macam-macam. Penat betul dengar orang yang jenis begini. Entah apa yang tidak puas di hati diorang sehingga ada sahaja bunyinya bila kita buat benda yang langsung tak mengganggu orang lain kan? Tak kisah lah. Janji apa yang aku buat ada juga hasilnya kan? Hihihihi.

Sebelum terlupa , sekali lagi nak ucapkan terima kasih buat Nuffnang. Terima kasih kerana memilih lagi belog ini untuk tempatkan iklan VW Polo Sedan Launch (Phase 2) dalam belog Cherita Emo-Temo ini. Hehehe. Gaya ucapan macam Nuffnang kasi hadiah besar aje kan? keh keh keh. Biasalah , kecil atau besar , kena juga ucap terima kasih khen? Gituew.


thank u VW Polo Sedan Launch (Phase 2) :)

thank u Nuffnang :)

Again , aku lakukan entry ini tak ada sekelumit pun bermaksud mahu riak ataupun sengaja tayang. Apa yang aku cuba lakukan hanya semata-mata untuk berkongsi cherita dalam kehidupan aku dan apa yang telah Cherita Emo-Temo capai sepanjang aku menulis. Meskipun bukan sesuatu yang membanggakan , i knew it , but sebab aku memang nak sematkan semua perkara dalam belog kesayangan , so here it is. Hahah. 

InsyaAllah , aku akan cepat-cepat update tentang PART 3 - Berjimba Ria di Genting Highland Bersempena ABPBH 2011 itu. Next update mungkin ada gambar dengan artis. Tapi siapakah? Jeng Jeng Jeng! Kena nantikan okes! Hihihi , sila nantikan dengan penuh sabar okes?! Hehehe. So hujung minggu korang ni buat apa? Aku macam biasa , hujung minggu yang membosankan. Tapi rasanya nak marathon movies and drama kot? We'll see then! hewhewhew! *pang* Hahaha.

Happy weekend uols!! :)

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

8 comments:

Unknown said...

terima kasih sudi vote blog akak..kalau rajin ajaklah geng sekali
masa tidur kat puncak tak yah buka kipas ataupun air cond...sejukkkkk

Myra Jay said...

Tahniah ye, sama la kita BE VW jugak :)

Happy blogging :)

Asmara said...

dpt BE mmg laju je nak update ye. hihi.. Alhamdulillah.. rezeki. ;D
*cepat sambung!

miloaiskurangmanis said...

tahniah...
nak pi nangis sat lah...

:D

Ijah EmoTemo said...

kak ina -- sama-sama :) insyaAllah :)

hehehe betul tu akak. sejuk sgt :)

Ijah EmoTemo said...

myra -- thank u! congrats to u too :)

Ijah EmoTemo said...

asmara -- hihihi begitularr hakikatnya akak! hihihi. baikk :p

Ijah EmoTemo said...

kaka milo -- alolololo jgn larr mcm gitu hehehehe