Home

Saturday, May 12, 2012

Ada Apa Dengan Hari Sabtu?

Hello Saturday! Korang semua apa khabar? Macam dah lama sungguh tak menulis dalam keadaan random macam ni. Terasa macam sahaja lah. Entah-entah diri sendiri yang tak sedar diri selalu menulis dalam keadaan random selalu khen? Dah nama pun tak tak sedar diri khen? Wajib tak perasan lettuew. Hihihihi , fine enough merapu.

Aku sebenarnya teringin betul nak update hari-hari. Tapi entah angin mana yang sampuk sehingga sangat malas untuk mengupdate apa-apa. Janji demi janji , last-last mungkir janji. Arghh , sesuatu yang sangat tak bagus untuk diri sendiri ye Jijah. Ada banyak betul cherita dan gambar yang nak dikongsi dan update dekat korang. Tapi biasalah , masa itu lah internet nak lembap , masa itu juga ada hal-hal yang lebih penting mesti di dahulu kan dan masa demi masa pun berlalu , Jijah pun terus hilang mood untuk mengupdate. Aisehmen.

Hopefully, by next week cherita mengenai ABPBH2011 akan tamat. Sebenarnya Jijah pun nak muntah untuk mengedit setiap keping gambar apatah lagi nak cheritakan balik segala suka dan duka di atas puncak sana. Memang banyak betul kenangan manis dekat sana tapi ada juga kenangan pahit yang terpalit namun biarlah yang duka itu simpan rapat-rapat dalam hati. Yang manis-manis , insyaAllah Jijah akan cuba untuk kongsi bersama korang. Itulah, cuma satu yang korang kena tahan sebab entry selepas dan selepas ini akan banyak gambar retis kesayangan kitew. Siapa lagi kalau bukan Aaron Aziz kan? Nanti ada pula yang banyak songeh dan komen cakap Jijah ni macam tak ada artis lain yang dia kejar kan? Dah lah yang dia kejar tu yang muka sama sahaja kan? Dah lah ramai cakap susah betul nak jumpa yang dia kejar tapi dah banyak kali Jijah kejar. Eh statement orang ke statement sendiri? Keh Keh Keh :p

Oh, ingatkan nak buat entry pendek sahaja. Tapi bila semangat menulis tiba-tiba datang , harus jadi panjang berjela sedikit kan? Hihihi. Alright , tak mahu tulis panjang-panjang nanti mula lah mahu menulis merapu merepek meraban kan? Ahaks. InsyaAllah soon I'll try my best untuk mengupdate not only about ABPBH2011 sahaja tapi insyaAllah ada banyak lagi sebenarnya cherita basi nak dikongsi bersama. Hopefully ada masa dan ruang untuk mengupdate. Hehe. So apa korang buat weekend ni? Bercanda tepi pantai? Berjimba ria dengan keluarga? Apa-apa yang korang buat pun hari ini , have fun and enjoy your weekend okes! :)

Ahh , last but not least. I just love this picture. I mean yang di bawah ini. Look like a lil bit candid. HEHEH. Jijah dan retis kesayangan abam Aaron Aziz. Selepas Aaron kena interview di Melodi. Sekeping cukup , lebih-lebih dekat entry ABPBH2011 nanti ye :p



credit pic : Aaronators by Khairul Badri Photography.
thanks bro!
:)
Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

6 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

uols x terjah surprise bufday party abe AA ker???

tiefazatie said...

isk..jeles je i tau..hihi..=)

DeQWa said...

bestnyer.......

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu -- surprised party AA tak join. tp utk yg wife AA join :)

Ijah EmoTemo said...

ifa -- alamak ! jgn la jeles hihihi

Ijah EmoTemo said...

Deqwa -- heheh :)