Home

Tuesday, May 22, 2012

Jangan Tanya Aku Lagi.

Jijah sangat berharap mood untuk menghapdate cherita-cherita basi datang bertandang kembali. Jijah sangat berharap. Dah lah , BE tengah memunculkan diri sekarang. Sangat rugi kalau tak menghapdate selalu ni. Alahai..

Mana pulak mood Jijah ini menghilang? Kata kan di mana?! Banyak betul entry basi nak kasi update cepat-cepat. Ada banyak cerita lain nak update tapi masa seolah-olah tak sempat saja. Ades. Ini pun nak update cepat-cepat. Janji update kan?! Ataupun mungkin Jijah patut terus update cerita yang sekarang?! Dah muak lettuew Jijah nak update cherita basi khen? Gituew katanya. Heh.

Jom layan sekeping gambar dulu. Sekeping aje. Lagipun nak buat entry pendek sahaja.


Jijah dan Izara Aishah di Genting Highland.

gambar versi clear , tunggu dulu okes? :p

tapiiiii Jijah sangat suka dengan gambar ini.

cuba teka kenapa? :p

Tadaaaaaa.. jumpa lagi dalam entry seterusnya :)

Terima kasih sudi baca entry ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

16 comments:

Saya Disini said...

ok..xtye

miloais milo said...

nak kena jawab ke teka2 uols tu???

hiks

Myra Jay said...

Comel nau Izara ni, suara pun lembut :_)

Hanis MY said...

suka jgk gambar tu takpe take ur time... i setia menanti eceh...

KhaiRin : anies said...

sbb izara nmpk lg comel

Sally Yatiey said...

Bestnya dapat bergambar dengan Izara :) Comel Izara ^_^

tiefazatie said...

comel2..hehe

Munnafendy said...

alah keciknye izara tu!

*biasa la kekadang mood berterbangan...hihi

Ijah EmoTemo said...

disini -- haha T_T

Ijah EmoTemo said...

kaka milo -- hiks terpulang..

Ijah EmoTemo said...

myra -- a'ah mmg izara ni kecik je heheh..

Ijah EmoTemo said...

kaka hanis -- heheh kan! ekekeke ampun kan patik. nnt kita update byk2 lagi k! :p

Ijah EmoTemo said...

khairin -- ahaks itu salah satu sbb nya :p

Ijah EmoTemo said...

Sally -- Heheehe , alhamdulillah rezeki :) Yups mmg Izara comel :)

Ijah EmoTemo said...

ifa -- a'ah mmg comel! :D

Ijah EmoTemo said...

muna -- heheh sgt kecik! ngeee. ahahah kann? mood tu suka benor berjalan :p