Home

Monday, August 6, 2012

Ada Apa Dengan Minggu Ini?

Beberapa hari yang sudah fikiran sarat dengan macam-macam perkara. Ada yang baik dan ada juga yang sebaliknya yang telah terjadi dalam beberapa hari yang sudah. Tapi Alhamdulillah berjaya juga ditempuhi meskipun dalam tidak sedar Jijah asyik mengeluh sana dan sini. Kadangkala diri sendiri terlalu leka mengikut emosi dan perasaan amarah sehingga lupa tentang segalanya. Hah! Kan dah menyesal sekarang?! Sobs.

Kalau boleh minggu ini seboleh mungkin hendak mengupdate macam-macam benda. Ada banyak entry yang tertangguh masih terperap dalam draft. Memang agak kurang masa lapang untuk mengetuk kibod. Jijah pula jenis tak suka menulis dalam kadar yang ringkas tanpa ayat drama kan? Itu yang asyik tertangguh saja bila tidak ada idea ketika menulis. Sadis lagi. Tapi apa-apa pun Jijah kena gigihkan diri juga untuk mengupdate macam-macam entry untuk minggu ini. 

Ada beberapa cherita baru yang nak dikongsi bersama. Paling hangat tu. Paling menarik kot? Heh Heh Heh. Tapi itu semua kemudian okes? Tetap Jijah eksaited kan bila bercerita? Harus uols! Nak belogwalking pun masih kurang kesempatan. Maafkan saya! Tak apa bila Jijah ada masa terluang pasti Jijah akan curi sedikit masa untuk belogwalking ke belog korang okay? Gituh! So apa yang menarik sangat minggu ini?


Apa yang Jijah sedang buat itu?
Eh?

Hah! Siap ada wife Aaron Aziz , Diyana Halik tu! Agak-agak korang apa yang menarik ni? HEHE. Memang menarik sangat katanya! Tapi hold on dulu cherita itu. Tunggu next update k! Aiyooooo...ada banyak next update ni. Takpe , tunggu okay?! :p

Ada ke yang tahu ke event apa yang Jijah pergi sampai ada wife Aaron Aziz ni? :D

Terima kasih sudi baca entri ini :)

4 comments:

Qhaifa Nur said...

eh..eh.. nampak biskut raya lah...

Asmara said...

wah berbuka dengan retis gitu ye. ;D

miloais said...

sibu banget uols...
berbuka ngan retis gitu..

makin diva hoccay!

sitiezahim said...

jijah pegang kuih raya tu, berbuka ngan aaron aziz ke? hehehe