Home

Monday, October 8, 2012

Semput

Ya , aku memang tengah semput sekarang ni. Sekarang ni aku tengah demam , batuk , selsema dengan sakit kepala beserta pakej lelah. Hah! Menarik tak? Memang menarik sangat sampai terasa susah nak tidur dengan bernafas gituh. Aku memang benci kalau batuk sebab setiap kali batuk aku memang akan semput jugak. Stress kan? Jijah biasalah , bila terlebih-lebih aktiviti lagho eh , mesti tetibe nak migraine , tetibe nak demam , tetibe nak selsema , tetibe nak itu , nak ini ! Pasrah sangat kan?

Eh, tetibe nak mengadu domba bagai kan? HEHE. Meski badan dah lemah semacam tapi tetap gigih nak update bagai kan? Tapi entri basi tetap gigih kasi peram kan? Tunggu masa sesuai kita publish sampai pengsan katanya kan? Alah, ada je pun orang lain yang publish lambat entri kan? So, buat rilek buat cool saja lah dulu. Kannnnnnnnnnn? Hahahaha.

Tak tahu nak tulis apa lagi. Sebab otak macam blank tiba-tiba. Biasalah. Tengah tak sihat. Lambat sikit nak berfikir kan? Tehtap kaberina diri sendiri kannnn? Ekekeke. Cukup sampai sini dulu. Esok Jijah update lagi. Doa kan Jijah cepat-cepat sihat. Tak tahan sungguh dengan rasa semput ini. Sobs. 

Last but not least. Jijah yang semakin tembam. Paswah. BYE.


terasa shanteeeekkkkk pulak tetibe...

mampooooo puji diri sendiri shantekkkk???? *panah petir*

HAHAHAHA BYE.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

12 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

semoga cik temo-temo cepat sembuh :)

Qhaifa Nur said...

badan minta rehatlah tuu....
cepat sembuh....

dEdEQ dE wIshEs said...

YUNK .. JGN D BIARKAN SEMPUT TU .. T JADIK CAM DEDEQ .. SMPAI ADMIT WAD

sitiezahim said...

sapa lagi nak puji diri sendiri kalau tak diri sendiri..ekekek..btw semoga sihat cpt jijah

tiefazatie said...

tke care dear!

Myra Jay said...

Ala siannya, moga cik Jijah kita cepat sembuh ye :D

Ijah EmoTemo said...

rapunzeel -- thank you awak! :)

Ijah EmoTemo said...

qhaifa -- a'ah betul lah tu. byk sgt pergi sana-sini smpi letih sokmo hehe. tq ye akak :)

Ijah EmoTemo said...

dedeq -- erk , seram pulak ijah baca. hehe. tp alhamdulillah sudah ok :)

Ijah EmoTemo said...

kak siti -- ekekek khenn? haha.. thank u akak :)

Ijah EmoTemo said...

ifa -- thank u ifa! *hugs*

Ijah EmoTemo said...

myra -- thank u sis!! hehe alhamdulillah dah sihat :)