Home

Tuesday, September 18, 2012

Dua Tahun ♥

Mungkin agak terlambat untuk menulis entri ini. Tapi rasanya semua entri-entri dalam belog Jijah , semua lambat daripada masa yang sepatutnya di-publish-kan. Paswah sungguh dengan diri sendiri. Hailah. Tak pasal-pasal nak mengomel kan? Hiks. 

Jarang sangat menulis mengenai belog sendiri. Dah lama betul tak menulis tentang Cherita Emo-Temo itu sendiri kan? HEHE. Khamis lepas aku sebenarnya agak sibuk dengan macam-macam aktiviti lagho aku. Itu sudah tentu. Heh. Tapi sempat menjenguk belog sendiri, membuang perasaan bosan yang bertandang tanpa diundang katanya. Bila aku melihat ruang tepi belog aku , aku terkejut. Sebenarnya , aku terlupa tentang tarikh yang agak penting untuk Cherita Emo-Temo. Ini memang betul-betul punya terlupa. Hehe.

Tapi tarikh apa yang Jijah terlupa sangat tu kan?


2 Tahun.

Tapi IjahEmoTemo terlupa tarikh bernyawa bersama Cherita Emo-Temo?

Auwch!

Dah dua tahun rupanya belog kesayangan pada tanggal 13 September yang lepas. Tak teringat langsung. Mungkin aku macam sambil lewa sahaja mengingati tarikh kelahiran belog kesayangan kan? Tak penting pun. Cuma belog ini tempat aku meluah segala ekspressi yang terkandung dalam jiwa kan? Nak menggedik , nak menggeletis , nak menunjuk-nunjuk gambar dengan retis sekalipun matilerr lagho , semua dekat dalam belog kesayangan kan? Hiks.

Alhamdulillah. Tak sangka yang aku masih lagi bertahan dengan belog kesayangan ini. Pernah dulu terdetik , untuk memadam juga belog Cherita Emo-Temo. Masa itu jiwa sangat rapuh dengan macam-macam perkara datang melanda sekali harung. Hendak meluah dalam belog sendiri , aku berfikir segala jenis pertimbangan antara baik dan buruk. Sehingga sekarang seboleh-bolehnya aku menulis perkara yang terlebih-lebih emosi. Meski belog aku bernama Cherita Emo-Temo tapi oh tidak mungkin untuk menulis perkara yang terlebih-lebih emosi. 

Kata kau Jijah! Terima kasih untuk semua yang masih setia membaca Cherita Emo-Temo yang hanya belog picisan ini. Meskipun ada pembaca senyap , tapi masih juga mengunjungi belog ini. Tak kira , selepas itu ada suka atau tidak dengan entri-entri dalam belog ini. Jijah tehtap terharu dengan sokongan yang tak berbelah bahagi ini. Hah, ini lah penangan asyik berjumpa artis kan? Ucapan pun tak mahu kalah macam artis popular kan? Hahahaha korang mampoooo? *pangggggggg*

Anyway , setiap mereka yang follow belog ini , membaca belog ini , memberi komen dalam belog ini saya sangat-sangat menghargai. Walaupun kadangkala belog saya ini bukan best mana pun kan? Walaupun kadangkala belog saya ini hanya penuh dengan gambar-gambar lagho saja kan? Walaupun kadangkala belog saya ini hanya penuh dengan merapu sahaja kan? Tapi tetap ada yang membaca kan? Terima kasih banyak-banyak. Saya sangat menghargai. Setiap daripada kamu...kamu...dan kamu itu cukup-cukup saya hargai ! Hehe. 

Andai kata sepanjang dua tahun saya menitip kata dalam belog ini terkasar bahasa , tersilap bahasa , terbuat korang berasa tidak selesa tatkala membaca , Jijah minta maaf banyak-banyak ya? No heart feeling and no hard feeling k? Mungkin Jijah terlepas pandang agaknya. Hehe. Alhamdulillah dua tahun menulis dalam belog sendiri ini ada macam-macam rasa ketika menulis. Baik ada perasaan manis tak terhingga sehingga pahit tak terkata. Gituh kan.

Tapi sebenarnya masa 13 September lepas Jijah sambut anniversary belog ini bersama Diva Indonesia yang sangat popular okes? Siapakah? jeng jeng jeng :p Last but not least.


Jijah dan Rossa?

Tungguuuuu...next update okes?! :p

Hikhikhik. Nantikan update seterusnya ya? :p

Terima kasih sudi baca entri ini :)

4 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

alahai comelnye rossa, mcm anak dara! haha :p
eh? i'm your 1000th follower! hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

happy 2nd anniversary to blog dia mek jijah na...keep up the writing...best la blh jmpa retis2 fofuler gituew awww

sitiezahim said...

eppi anniversary jijah temo2...akak kadang2 terhibur jugak baca tulisan jijah itu...heheheh

tiefazatie said...

wah..kalah retis u jijah..hee..