Home

Thursday, March 31, 2011

GEMPAR ! Kak Limah Berada Di Mana-Mana?!!

GEMPAR!
Kak Limah berada dimana-mana.
Gituew katanya.
Eheh.

Kak Limah mana pulak ni Jah oii?
Aisehmen , sebenar nya ini sebab si Awisy yang suka benor menyebut nama Kak Limah tu ha.
Cehh.
Kalau nak takut kan aku , mula lah menyebut nama Kak Limah.
Kak Limah tu aku tak kisah sangat.
Tapi yang aku kisah kalau kawan-kawan Kak Limah -.-'
Sheesh.

Tadi dia ikut aku masuk bilik.
Jadi nya dia nak main game.
Aku macam malas nak kasi dia main game sebab aku nak tidur. -.-
Jadi aku bukak youtube , aku kasi dia tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah dekat youtube tu ha.
Senang cherita.

Tapi tak senang jugak.
Kenapa?
Apasal?


pergh. fokus habis-habisan menonton Kak Limah. semua part Hantu Kak Limah tuh dia hafal. memang hebakkkk lah. ekekke.

Eheh.
Ingat kan bila kasi dia tengok Kak Limah tu , dia duduk senyap dendiam lah.
Sekali ...

Eh Jah .. kejap lagi lampu pusing-pusing.
Eh Jah *tampar pipi* tengok tu Kak Limah duduk belakang.
Hussinn... Tussinn...
Cer citer ... cer citer ...
Kita bako rumah dia ... kita bako rumah dia ...
Pushh ... dia tembak lah Jah. 
Jah ... bukak lah mata ... tengok lah tu ...
Jah ... kejap lagi kita tengok Khurafat ye?
Citer tu ada hantu ... 

-_______-'

So jangan harap nak tidur ye?
Sabar ajerlah aku dengan budak kenit ni.
Haha.

Tapi memang the end pun aku tak boleh tidur.
Mata mengecil pun gagahkan jugak tengok Kak Limah yang dah banyak kali tengok ni ha.
Eheh.
Nanti bising pulak Awisy.
Itu pun ada hati nak suruh aku bukak Khurafat dengan Ngangkung.
Mak aihh , banyak comel budak ni?
HAHA.

-.-'


comel pulak bila dia senyum kan :)
eheh , memang comel je.
cuba kalau datang angin silat kungfu panda dia , terus aku redha aje lah. -.-' 
HAHA , jahat pulak aku ni.


ini lah dia lampu yang pusing-pusing ni ha.
bising betul bila tengok part mula-mula ni.
jerit sakan.
kalau gelak ... boleh lah kot dengan sampai dekat rumah jiran belakang. 
ceh ceh. 
HAHA.
suka betul dia dengan Kak Limah ni.

Aku Pulak Yang Peliks? 
Ngeee.

Oh ya ya , aku sempat lah ambik video nak hilang kan bosan aku tadi.
Bukan bosan , nak hilang kan mengantuk actually.
Suruh dia nyanyi lagu peberet Kak Limah.

Enjit-Enjit Semut.
Gituew.


cer dengar cer dengar.
HAHA.


ok lah , nanti-nanti lah pulak aku update ye.
tengah mood tak berapa nak elok ni.
bukan sebab tak dapat tidur.
tapi pasal hal lain.

esok ada banyak benda nak kena uruskan.
moga di permudahkan segala nya.
amin.

2 comments:

iamfarha said...

hahahaha..tau belako dio loni...cute nyooo..rindu laaaaa...hahahaha

Ijah EmoTemo said...

aa : hahaha , hoh lah weii , dio mano penoh dok tahu okeh. ekekeke. haha. tp seriyus la kecoh maso tengok kak limah tadi. smpi tok leh pejam mato nok tidur -.- haha