Home

Saturday, March 26, 2011

Jejak Kasih

Di suatu petang yang indah lagi mendamai kan.

Di sebuah bilik yang semakin chantek dan luas.

Tersebut lah kisah di antara Mommy Elmo dan Baby Elmo.

....







GAMBAR 1
Mommy Elmo : Syukurlah nak , selepas bertahun kita terpisah , berjumpa jugak kita akhir nya.
Baby Elmo : Alhamdulillah Mommy. Mommy Mommy.*peluk*



GAMBAR 2
Mommy Elmo : Eh eh nak , kau dengar tak apa yang Mommy dengar?*terkezut*
Baby Elmo : Macam orang panggil nama Ultraman Tiga kan Mommy?*angkat kening*
Darwisy : Uhh Dumm Mang Gosho … Bom fireeeee!




GAMBAR 3
Mommy Elmo : *toleh belakang* Iye lah tu nak. Jiran baru belakang rumah kita ni rupa nya tengah duduk berlatih teater.*nakpitam*
Baby Elmo : Ya Hampun *sengih*
Darwisy : Abcdgeeee Hantu Kak Limah Balik Rumah *nada cepat*


capture-capture di atas merupakan drama dan rekaan semata-mata. tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang sudah tiada. eheh.

Eheh. Dah lama nak letak gambar ni , lama tak lama ada lah kot minggu lepas ke dua minggu lepas punya gambar. Eheh. Kisah nya masa aku sibuk mengemas bilik aku tiba-tiba terjumpa Elmo kecik. Haruslah jejak kasih gituew dengan Elmo beshar ituew khen? Ngee. Lepas tu Awisy haruslah ala-ala teruja , masa mula-mula aje lah dia teruja nya. Sekarang kalau tengok Elmo kecik tu dia baling aje. Heh. 

Eheh. Gituewlah kan. Kekdahnya sudah tak tahu nak tulis pasal apa. Itu yang aku pakai hamik aje gambar mana-mana. Eheh. Lagipun tak seronok pulak kalau di biar kan bersawang belog ni walaupun memang nak jugak kasi bersawang. Erk.. apakehey ayat aku ni macam pening-pening ni -___-' Aku pun dah tak faham. Ngeh. Uhuhuh. 

Ehem nak cakap apa lagi yer? Entahlah. Eheh. Oh ya , aku sudah dapat BE baru. Alhamdulillah. Tak silap aku dari Maxis. Korang kalau nampak jangan lupa tekan ye. Ehiks. ;) Ehehe. Okay lah , sudah tak ada benda yang nak di update , maka nya ... chiow!

No comments: