Home

Sunday, March 27, 2011

Syukur. Dia Datang Lagi. Sila Sila Sila Lah. Eheh. Mak Oii Panjang Nya Tajuk. Mohtip? Uhuh.

Jika di ikutkan sudah hampir semingu lebih aku tidak online , mengupdate belog dan sama waktu dengan nya. Jadi memang boleh di kata kan segala jenis perkembangan aku dah tak tahu. Eheh. Sebab itu hari ini bila dapat internet line yang elok , pulun habis-habisan update sampai tiga dah ni aku rasa. Sheesh. Jangan risau , aku online pun sebab nak cari benda berilmiah wokeh , jangan nak mengomel dalam hati cakap aku ni asyik online tak belajar. Ewah , ewah. Kau orang apa tahu. Sekarang dah tak payah susah-susah kau nak bukak buku tebal-tebal. Boleh aje baca dekat laptop kau ye. Cuma download aje. Gituew kata nya tapi aku tehtap prefer baca buku. Sebab nanti mata aku terasa naik juling sebab lama pandang laptop. -.-

Uhuh , dah terlari topik. Fuh , macam biasa yang tak pernah ubah. Ngee. Ehem. Sebenar nya nak rasa bersyukur dengan banyak benda. Alhamdulillah. Rezeki datang lagi. Syukur. Kan aku dah kata berminggu jugak aku tak check Nuffnang. Memang tak di nafikan bersawang kejap belog ni , eheh. Lepas UV traffic memang jatuh merudum tahap petala kerak bumi. Uhuh. Lepas tu pulak , aku macam malas kisah. Sebab this year kan dah janji demi janji dengan diri tak nak on focus sangat dengan aktiviti belog walaupun sekarang ni Nuffnang dengan Churp Churp saling menambahkan nilai berganda. Eheh. Ok fine , straight to the point : aku dapat BE yang ke 5 iaitu iklan Maxis Nokia E7.

Jadi nya aku memang sangat bersyukur kerana dapat lagi BE. Ingatkan dah susah nak dapat sebab hari tu masa line internet tengah bengong aku tak dapat nak online sangat , traffic merudum , maka nilai BE tak cecah rm 2 ringgit pun :'( Sadis wokehh! Jadi nya aku harap for this time boleh lah nilai BE paling kurang pun melebih RM 5. Eheh. Cehh , gaya macam ramai sangat yang nak masuk dalam belog bebelan mengarut aku ni khen? Ngee. Tapi iyelah meski followers aku more than 100 tapi tak semesti nya UV traffic aku pun more than 100 setiap hari. Tapi aku masih bersyukur ada jugak yang singgah , yang follow semua. Cuma yang mengomen aje kurang. It's alright. Eheh.

Tadi sempat jugak nampak BE yang duduk bertandang dalam belog aku ni. Mintak-mintak lah BE ni duduk lama sikit. Boleh kumpul banyak sikit dari yang last time. Eheh. Korang kalau nampak BE Maxis ni jangan lupa kelik ye. Sambil-sambil tu boleh lah tengok Nokia E7 itu sekali. Aku berkenan dekat Nokia E5. -.- Mohtif tiba-tiba? Ngahahaha.


ahha , dekat atas sekali tuh. jangan lupa kelik ye :)

oh ya ya , lagi satu. aku dah change new background. dan dan aku nak tanya lama tak if kau orang nak tunggu full pages belog aku ni? lambat betul ke dia nak loading? eh eh? 
sebab aku tak tahu is that my internet wireless yang lembapz atau pages aku yang berat? uishh.
so let me know k?
please please drop ur comment eh? :)

Ehem apa lagi ye? Oh ya jangan lupa kelik Nuffnang saya. Nanti saya kelik kamu punya. K? Gituew kata-kata manis lebah madu ku. Ehheh. InsyaAllah kalau ada masa kesempatan aku akan blogwalking. InsyaAllah kalau keadaan mengizinkan lah. For now , aku memang tak boleh janji. Uhhu. Hmm. Eheh. Okay , kejap lagi nak kena buat macam-macam benda. Esok lusa tulat sampai lah bila-bila yang aku rasa nak update balik aku update balik ye. Eheh. Tapi kalau aku bosan esok aku update jugak. Muahaha , cehh.


thank you Nuffnang. :)

Okay lah , aku rasa dah tak ada apa-apa nak tulis lagi dah.
Sampai di sini sahaja.
Nanti korang mabuk pulak baca aku asyik update tak tentu hala.
Sekejap sedih.
Sekejap happy.
Sekejap itu ini.
Hoh Heh.
Jumpa next next time ye.

Jangan lupa kelik ye? Ehhe.
Sayang korang semua.
Gitueew!



No comments: